|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Elexorien speelde eerst. Toxocara daarna. Bruce Banner |
|
Het publiek vond ik enthousiast, want bij Toxocara werd er WEL geheadbanged. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Mede dankzij een paar enthousiaste Elexorien-leden Vond het iig gaaf om Toxocara weer eens te zien! |
|
Twas niet dat de mensne (die er stonden) het niet goed vonden maar enthousiast vind ik anders.. de vorige keer toen het wel druk was was er een pit met 20 mensen en ook meer headbangers maar iemand moet ermee beginnen ik geef nog steeds de schuld aan het weer Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Heb lekker gespeeld en tja, t publiek was vrij matig maar er kwamen wel goeie reacties. Ach, heb me goed vermaakt daar! |
|
het is godverdomme geen wedstrijd tussen twee bands, ja?! Het lijkt wel of iedereen elkaar wil overtreffen. Lijkt me vrij lastig met 2 totaal verschillende stijlen... en ja, ik heb ook liever 15 headbangende mensen dan 50 die geen flikker doen, maar zoals je zag hadden ze enkel een duwtje in de rug nodig. Kutweer idd, maar lekker staan heerschen volgende keer minder files, hopelijk. Bruce Banner |
|
quote: je bent een beetje tegenstrijdig |
|
Wie heeft er gewonnen? |
|
quote: Zwaar mee eens met Lain.. het is niet te vergelijken en idd als er 3 mensen beginnen en je had een iets uitgebreider publiek heb je het zo allemaal mee. Elexorien had ook geen act van te voren maar deed t gewoon goed Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Wie heeft e nu cowbell gespeeld? |
|
Niemand.Ik verwachte jou |
|
Oja! Nog iemand HIEGH! horen roepen of Soesterkwartierders gezien? |
|
quote: Idd... wij waren anders ook met een groepje fanatiekelingen gekomen |
|
quote:Ah die kregen de mensen wel weer terug naar binnen? |
|
Sowiesdo heb ik ook de vorige keer daaro niet echt veel mensen uit hun dak zien gaan, Soest is gewoon een kutdorp... |
|
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Maar de upstairs is wel gaaf hoor |
|
quote: Nou ja, probeer ik een positief beeld te schetsen, is het weer niet goed...tsssk. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Godver, heb ik dan alweer staan happen? Bruce Banner |
|
quote:ja dat was wel lache |
|
Vooral dat Martijn met een kamerbrede glimlach op onze auto afkwam, en vertelde "we moeten even stoppen, want Kevin moet kotsen" Bruce Banner |
|
Zat er aan te komen gast was voordat jullie weg gingen al fucking wasted en moest nog allemaal bier mee hebben voor onderweg Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: En zo hoort het. |
|
quote: idd |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |