IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Onrust in La Zone - Rellen in de Parijse voorsteden. Vorige pagina | Volgende pagina
Stefan
Usericon van Stefan
Posted 05-11-2005 13:16 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2005 13:10 schreef attila_de_hun het volgende:
eigenlijk zijn het vuile rascisten die polties. alleen maar blanke mannetjes (met bril)oppakken!!! ik pik het niet langer!!! ik ga mijn stad in de fik zetten!!!!!


Wacht dan effe tot ik weg ben...


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-11-2005 0:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Uitspraak van iemand op een forum m.b.t. tot de Franse samenleving:

They are still in that Les Miserables mentality. Now, Jean Valjean is storming the new Bastille of Civility.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-11-2005 2:06 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 06-11-2005 2:06]


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-11-2005 8:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vraag me af wanneer die Fransen nu eens echt hard in gaan grijpen tegen die zooi werkschuwe kutjeugd. Die blagen doen het puur tegen de verveling, elkander opstoken en aangezien ze te lui zijn om werk te zoeken moeten ze toch wat doen ...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 06-11-2005 9:58 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Bekend met het 2012 verhaal? Ik weet ondertussen wel waar dan aan ten ondergaan.

Zie ook dit verhaal weer:

Moslimorganisaties doen aangifte tegen Pastors

Uitgegeven: 5 november 2005 21:54
Laatst gewijzigd: 5 november 2005 21:58
ROTTERDAM - De Unie Marokkaanse Moskeeën Amsterdam en Omstreken (Ummao) en de Federatie Islamitische Organisaties Nederland doen aangifte van discriminatie, belediging en opruiing tegen de Rotterdamse wethouder Marco Pastors. Dat kondigde de Ummao zaterdag aan.

Ook zullen de organisaties een klacht indienen bij Radar, het Rotterdamse meldpunt discriminatie.

Religie

Pastors, wethouder Volkshuisvesting van Leefbaar Rotterdam, zei in het oktobernummer van het katholieke informatieblad IDee onder meer: "Een Antilliaan of Kaapverdiaan weet dat stelen nooit mag. De criminele probleemgroep daarbinnen maakt geen onderscheid tussen gelovigen en niet-gelovigen. Ze stelen van iedereen. Bij moslims wordt veel van wat zij doen verklaard vanuit hun religie.

Antillianen en Kaapverdianen gebruiken hun religie niet als verklaring voor hun (wan)gedrag." Pastors heeft sinds maart een spreekverbod als het om moslims gaat.

Haat

Ahmed Marcouch, woordvoerder van de Ummao, noemt de uitspraken van Pastors islamofoob en buitengewoon grievend en ze zetten volgens hem aan tot discriminatie en haat jegens moslims.

"Pastors maakt misbruik van de situatie en de omstandigheden in de samenleving om mensen tegen elkaar op te zetten en in het bijzonder moslims aan te wijzen als de oorzaak van alle maatschappelijke problemen in de samenleving."

Ook binnen het college van burgemeester en wethouders van Rotterdam is een gespannen sfeer ontstaan na de uitlatingen van Pastors.


Vreemd dat de waarheid niet gezegt mag worden. Open your fuckin' eyes, politieke correcte gristenhonden. Bah....

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 06-11-2005 9:58]


Bazzio Attacks!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-11-2005 10:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach joh, zo werkt het toch in Nederland, als je ziek zwak misselijk of lui bent roep je gewoon dat je gediscrimineerd of vergeten wordt en heel sociaal nederland staat op zijn achterste poten, die dan snel het geld van andere mensen uit gaan geven omdat wij zogenaamd de sociale verplichting hebben om tuig een beter leven te gunnen.

Wij moeten maar rekening houden met elk suf rimboegeloofje terwijl de Nederlandse cultuur (die al niet echt grandioos is) verdwijnt ...



slome
Usericon van slome
Posted 06-11-2005 10:53 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2005 12:57 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, dat is dan natuurlijk niet zoals het hoort he? Dan moet ome agent ook maar eens ferm optreden bij vooral die , die het verdienen.


Volgens mij moet je dan niet helemaal het probleem bij de agent op straat zoeken. Er staat altijd nog een mannetje boven hem die bepaald wat hij wel en niet mag doen. En als deze bepaald dat de agent niet 30 collega's mag optrommelen om een groepje uitschot aan te pakken, dan kan oom agent er ook niet of nauwelijks tegen optreden. Een penning schrikt echt niet af als ie daar in zijn eentje staat.


slome
Usericon van slome
Posted 06-11-2005 10:56 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2005 9:58 schreef bazzio het volgende:
Bekend met het 2012 verhaal?


Ik heb nu al een paar keer 2012 voorbij zien komen. Ik heb alleen geen flauw idee hoe dat verhaal gaat, zou je (of wie dan ook) het even kort kunnen uitleggen?

Dank


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-11-2005 11:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2005 10:56 schreef slome het volgende:
Ik heb nu al een paar keer 2012 voorbij zien komen. Ik heb alleen geen flauw idee hoe dat verhaal gaat, zou je (of wie dan ook) het even kort kunnen uitleggen?

Dank


quote:

According to Mayan & Egyptian prophecy, the earth awaits a super catastrophe in 2012: its magnetic fields will completely reverse in one agonizing shift. Devastating earthquakes and tidal waves will completely destroy civilization as Europe and North America are pulled north to polar latitudes. Almost all the earth's population will perish. These predictions stem from the sophisticated astronomy of the Maya and Egyptians, descendants of the legendary original Atlanteans, whose island, in this theory, is now buried under the South Pole. The Atlanteans predicted the world-wide flood in 9792 BC. In 2012, according to several 10,000 year-old star codes, Venus, Orion and several other stars will take the same 'code-positions' as in 9792 BC. There is also a forgotten and massive labyrinth, created by the Old Egyptians, of secret chambers filled with artifacts and documents about the previous flood.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-11-2005 12:10 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heeft iemand enig idee om hoeveel relschoppers het precies gaat? Als ze in een nacht (afgelopen nacht) al 1300 auto's in de fik steken...


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 06-11-2005 12:23 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2005 16:42 schreef Heiden het volgende:
Dit boek lijkt me erg interessant, ik ben het er wel mee eens dat de linkse lobby onze rechtsystemen heeft verzwakt. Je ziet het nu in Parijs, gaat men met harde hand die wijk in, dan wordt het afgedaan als discriminatie, terwijl het pure wetshandhaving is....


Er bestaat niet zoiets als "de linkse lobby".

Het waren hier in nederland linkse groeperingen die het eerst voor verplichte woonspreiding en gedwongen intergratie pleiten. Lang voordat een stel "salon leftisten" en politiek correcte liberalen het ondwerp zelfs nog maar aan durfde te snijden.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 06-11-2005 13:14 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 4 november 2005 17:11 schreef karnivoor het volgende:oftewel we zijn eigenlijk al verloren. al zoiu er een burgeroorlog komen, die verliezen we toch wel ook al zijn we dan verre van outnumbered.

?

Nee hoor, dan krijgen "zij" eens een koekje van eigen deeg me dunkt. Arme moslims.


mvg wk10


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-11-2005 14:58 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

een niet samenhangend, willoos en bovenal niet gemoitveerd volk dat niet bereid is te sterven voor iets tegen een volk dat dat wel is? dat is als 3 feijenoord hooligans tegenover 50 ajax bejaarden zetten. hoeveelheid maakt dan echt niks uit.


Je moeder.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 06-11-2005 15:05 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2005 14:58 schreef karnivoor het volgende:
een niet samenhangend, willoos en bovenal niet gemoitveerd volk dat niet bereid is te sterven voor iets tegen een volk dat dat wel is? dat is als 3 feijenoord hooligans tegenover 50 ajax bejaarden zetten. hoeveelheid maakt dan echt niks uit.


Er wonen meer metalheads in nederland dan radicale moslims. En kom godverdomme niet aan mijn bier! Beetje alcohol verbieden zeker? Ikke jou moskee plat fikken zul je bedoelen...












(maar serieus dat leggen ze af een vrij volk wat aan die vrijheid gewend raakt onderdrukken valt vies tegen in de praktijk)


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-11-2005 15:09 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

nouja we zien wel over een paar jaar


Je moeder.


slome
Usericon van slome
Posted 06-11-2005 19:16 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2005 11:51 schreef Chelman het volgende:



Ok, bedankt

Dit doet me denken aan een verhaal over (volgens mij) de Azteken. Deze voorspelden dat ergens omtrend 2025 de mensheid naar een hoger bewustzijn zal stijgen.

Ik heb me verder absoluut niet verdiept in deze zaken, maar echt geloofwaardig klinkt het allemaal niet.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-11-2005 19:19 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2005 11:51 schreef Chelman het volgende:


Geloof er geen flikker van


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-11-2005 23:33 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 november 2005 19:19 schreef Iskariot het volgende:
Geloof er geen flikker van


poolverschuivingen zijn toch weleens voorgekomen, normaal eens in de 100.000 jaar maar waarschijnlijk de laatste 700.000 jaar niet.

bovendien zijn de maya's en egyptenaren absoluut geen dom volk geweest. de pyramides(van beide volken) zijn volledig gebouwd naar de stand van hemellichamen op 21 december 2012.

dossierX

op zich best interessant die grenswetenschappen, ze kijken er allemaal erg open tegen aan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 06-11-2005 23:39 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Hoeveel auto's zullen er vanavond branden?
Place bets now!


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-11-2005 23:40 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Om maar eens lekker off topic te blijven; een invertering van het magnetisch veld op aarde ZAL gebeuren, de vraag is alleen wanneer.

Maar, waar komt het vandaan dat de Egyptenaren / Azteken (edit: Maya's, whatev0r) 2012 genoemd hebben? Ik heb ook niet eerder gehoord dat zij van een magnetisch veld wisten.

Internet feitjes zijn LAME.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 06-11-2005 23:41]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-11-2005 23:42 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2005 23:33 schreef ElitE het volgende:
poolverschuivingen zijn toch weleens voorgekomen, normaal eens in de 100.000 jaar maar waarschijnlijk de laatste 700.000 jaar niet.

bovendien zijn de maya's en egyptenaren absoluut geen dom volk geweest. de pyramides(van beide volken) zijn volledig gebouwd naar de stand van hemellichamen op 21 december 2012.

dossierX

op zich best interessant die grenswetenschappen, ze kijken er allemaal erg open tegen aan.

In die voorspelling hebben ze het over allemaal dingen die ongerelateerd aan elkaar zijn, en bij een pool verandering gaat het magnetisch veld van de aarde niet opeens uit en weer aan maar neemt die sterk af en verschuift die dan op eens (beetje ruw gezegd), maar het magneet veld is altijd nog sterk genoeg om de mens op aarde te beschermen, alleen onze satellieten zijn de lul. Naar mijn weten zijn pool veranderingen ook nog nooit gekoppeld aan grote sterfte golven.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-11-2005 23:50 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

er kloppen zeker een hele hoop dingen niet aan, maar om nu gelijk te zeggen dat onze theorie zoveel beter is. ik heb niet veel verder gelezen dan dossierX maar daar wordt op meerdere manieren uitgelegd wat er in 2012 zou kunnen gebeuren volgens de oudere volken.
alles is open gelaten en er wordt redelijk nuchter tegenaan gekeken. misschien interessant om naar te kijken, geloven is heel iets anders.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-11-2005 23:51 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 november 2005 23:39 schreef Y Draig Goch het volgende:
Hoeveel auto's zullen er vanavond branden?
Place bets now!


2500 verbande auto's inclusief 3 doden mensen/moslims

edit: zo goed

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 06-11-2005 23:56]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 06-11-2005 23:52 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

3 dode auto's?
Krijgen ze toch nog een waardige crematie


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 06-11-2005 23:57 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2005 23:52 schreef rajackar het volgende:
3 dode auto's?
Krijgen ze toch nog een waardige crematie

de meesten gaan naar het autokerkhof denk ik


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen