IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Onrust in La Zone - Rellen in de Parijse voorsteden. Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-11-2005 13:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

olé


signature


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 10-11-2005 16:24 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

"De organisatie SOS-Racisme heeft vandaag een klacht ingediend bij de Franse Raad van State tegen minister van Binnenlandse Zaken Nicolas Sarkozy. Sarkozy gaf lokale autoriteiten gisteren opdracht de 120 buitenlandse relschoppers die tot dan toe waren veroordeeld het land uit te zetten.

Die opdracht is illegaal, aldus SOS-Racisme. Volgens de organisatie staat het uitzetten van de 120 relschoppers gelijk aan een massadeportatie. Volgens de Franse wet moet echter iedere uitzetting apart worden bekeken. De Raad van State heeft 48 uur om zich een oordeel te vormen."

Bron: komt van een ander sjanettenforum...


mvg wk10


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-11-2005 19:12 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2005 12:04 schreef Sharteel het volgende:
donderdag 10 november 2005 | Bron: belga
Weblog waarschuwt voor rellen
Externe links bij dit artikelInternation

BRUSSEL - Een weblog op het internet meldt dat er opgeroepen wordt om zaterdag in Brussel samen te komen ,,om alles kapot te slaan en in de fik te steken, zoals in Frankrijk''. Dat schrijft de Franstalige krant La Dernière Heure vandaag. De logger zegt zijn informatie uit betrouwbare bron vernomen te hebben.

Volgens het weblog zouden er mails rondgestuurd worden met de boodschap te verzamelen in Brussel: ,,Vandaar zouden ze hun vernielingstocht beginnen.''

Het parket van Brussel bevestigde in de krant al dat de zaak onderzocht wordt. ,,Wij zijn op de hoogte van de boodschappen die op de weblogs circuleren en nemen de bedreigingen heel ernstig. Daarom werd een onderzoek opgestart'', zei het parket.

Ook bij de politie is men alert, maar de woordvoerder van de zone Brussel-Hoofdstad-Elsene wilde geen commentaar geven.

bava

Vast de weblog van een frisse opgeleide Vlaamse jongen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 10-11-2005 19:56 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 10 november 2005 11:44 schreef Sharteel het volgende:
HET IS GEWOON VLAAMS



Lol, ging ik dus net ook zeggen


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 11-11-2005 0:58 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 10 november 2005 19:56 schreef ~Narsil het volgende:
Lol, ging ik dus net ook zeggen

Maar ja, Vlaams wordt hier als een vreemde taal behandeld


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-11-2005 1:43 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2005 0:58 schreef Beli Mawr het volgende:
Maar ja, Vlaams wordt hier als een vreemde taal behandeld



daarom probeer ik ABN te praten


Faustian Spirit of the Earth


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-11-2005 1:46 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 10 november 2005 16:24 schreef windkracht10 het volgende:
"De organisatie SOS-Racisme heeft vandaag een klacht ingediend bij de Franse Raad van State tegen minister van Binnenlandse Zaken Nicolas Sarkozy. Sarkozy gaf lokale autoriteiten gisteren opdracht de 120 buitenlandse relschoppers die tot dan toe waren veroordeeld het land uit te zetten.

Die opdracht is illegaal, aldus SOS-Racisme. Volgens de organisatie staat het uitzetten van de 120 relschoppers gelijk aan een massadeportatie. Volgens de Franse wet moet echter iedere uitzetting apart worden bekeken. De Raad van State heeft 48 uur om zich een oordeel te vormen."

Bron: komt van een ander sjanettenforum...


gay!


Je moeder.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-11-2005 8:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2005 0:58 schreef Beli Mawr het volgende:
Maar ja, Vlaams wordt hier als een vreemde taal behandeld


Ja, gek he "zunne" das ginne zever.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-11-2005 9:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2005 0:58 schreef Beli Mawr het volgende:
Maar ja, Vlaams wordt hier als een vreemde taal behandeld


Pffrt, promoveer jij dat onbegrijpelijke gebrabbel even tot taal zeg, in het beste geval is het een dialect


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 12-11-2005 15:25 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

En afgelopen nacht zijn er in België weer 15 auto's in brand gestoken hoelang nog?Het zal de jouwe maar wezen...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-11-2005 15:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2005 1:46 schreef karnivoor het volgende:
gay!
Deporteren, allemaal! Die allochtonen en die organisatie.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-11-2005 15:43 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

afschieten, nog beter


Je moeder.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 13-11-2005 1:48 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2005 15:25 schreef madeline usher het volgende:
En afgelopen nacht zijn er in België weer 15 auto's in brand gestoken hoelang nog?Het zal de jouwe maar wezen...



beter nog ... een honderdtal jongeren die kat en muis spelen met politie in brussel-centrum

bestelwagen in brand gestoken met gasfles in , politie was er net op tijd bij


Faustian Spirit of the Earth


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-11-2005 19:13 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Auto's in brand gestoken in Rotterdam

Gepubliceerd op zondag 13 november 2005

Een groep jongeren in Rotterdam-Zuid heeft zaterdagavond vier auto's in brand gestoken. Nog eens elf voertuigen liepen schade op.
Daarvan sneuvelden ruiten of werd de lak bekrast. Ook werd een brandend voorwerp tegen een raam van een woning gegooid. Daarbij raakte de ruit beschadigd, maar er ontstond geen brand. De incidenten hadden plaats vlak voor middernacht in de wijk Vreewijk.

De politie kon geen aanhoudingen verrichten. Het motief voor de vernielingen is onduidelijk, ook niet of deze te maken hebben met de al weken durende rellen in Parijs.

Verder gooide een tweede groep jongeren bij twee auto's de ruiten in. De politie hield in verband daarmee drie verdachten aan. Volgens een woordvoerster van de politie hebben deze twee zaken niets met elkaar te maken.

Kort na middernacht keerde de rust in de wijk terug. De politie zette extra eenheden in de buurt in.

www.planet.nl


Sjongejonge, dat idee van een "metal-verzet" van enkele pagina's terug begint telkens levensvatbaarder te worden. Hopelijk halen zich hier geen idioten het in hun hoofd om georganiseerd te gaan 'rellen'.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-11-2005 19:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

.

dubbelpost, excuses

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 13-11-2005 19:15]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-11-2005 19:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goh en als ik nu zeg dat dat vast van die kut moslims waren ben ik zeker weer een discriminerende eikel ....


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-11-2005 19:24 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Rellen in fucking Rotterdam Zuid
Damn...heb ik gemist.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-11-2005 19:24 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2005 19:22 schreef Jenje het volgende:
Goh en als ik nu zeg dat dat vast van die kut moslims waren ben ik zeker weer een discriminerende eikel ....


Of Feyenoord Supporters


Fuck the world and fuck you


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-11-2005 19:24 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2005 19:22 schreef Jenje het volgende:
Goh en als ik nu zeg dat dat vast van die kut moslims waren ben ik zeker weer een discriminerende eikel ....
Nee, joh! Dat is niet discriminerend, dat is bevooroordeeld!

Maar goed, gezien de recente gebeurtenissen is het wel logische conclusie, al wacht ik zelf liever nieuwe berichten af.
Er worden wel vaker vernielingen of andere lompe acties gepleegd om groep A zwart te maken, door een groep B.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-11-2005 19:25 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2005 19:22 schreef Jenje het volgende:
Goh en als ik nu zeg dat dat vast van die kut moslims waren ben ik zeker weer een discriminerende eikel ....
Moslims is natuurlijk wat ongenuanceerd. Het kunnen ook atheistische allochtonen of tweede, derde generatie zijn.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-11-2005 19:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh ja ik vergat de mongolen


Ahmet Zappa
Usericon van Ahmet Zappa
Posted 14-11-2005 19:34 by Ahmet Zappa Wijzig reactieProfiel van Ahmet ZappaQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2005 15:27 schreef kwelgeest het volgende:
Deporteren, allemaal! Die allochtonen en die organisatie.


Ze moeten jou en alle andere randdebielen deporteren. Ruimt beter op dan die paar zogenaamde allochtonen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-11-2005 19:35 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2005 19:34 schreef Ahmet Zappa het volgende:
Ze moeten jou en alle andere randdebielen deporteren. Ruimt beter op dan die paar zogenaamde allochtonen.
Mijn mede 'randdebielen' en ik zorgen idd voor overlast. De maatschappij is beter af zonder ons.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-11-2005 19:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2005 19:34 schreef Ahmet Zappa het volgende:
Ze moeten jou en alle andere randdebielen deporteren. Ruimt beter op dan die paar zogenaamde allochtonen.


Zogenaamde?

Ik vind de maatregelen van Sarkie juist lovenswaardig.

En ja, ik was inderdaad niet eens met Kwelster of Karni m.b.t. tot uitzetten van genaturaliseerde allochtonen. Maar dat is een hele andere groep dan de verblijfsvergunninghouders.



SARKIE FOR PRESIDENT!

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 14-11-2005 19:46]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-11-2005 20:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2005 19:34 schreef Ahmet Zappa het volgende:
Ze moeten jou en alle andere randdebielen deporteren. Ruimt beter op dan die paar zogenaamde allochtonen.
Alie hakkenbar?


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen