![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: quote: ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Wat een helden zeg. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
halfgoden mental signature ![]() |
|
LOL ik erger me idd aan zaken die ik verolgens als reactie daarop zelf ook uitvoer, met een grens aan hoorbaar geluid, dat wel. Weer lekker voer voor mensen die me veroordelen op mn kleding en muzieksmaak die ik meestal ook niet hoef te kennen. Leven en laten leven ![]() ![]() |
|
hou je van muziek of niet KOOP CDS het geluid is beter er zit vage crap bij dus koop cds ![]() |
|
quote: Wat een bijdrage! Ik ben er stil van... Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Jeetje mineetje; die inhoud, die opbouw, geweldig ![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Zo ken ik er nog wel 1. FUCK cd's ![]() Ik hou van mijn MP3's. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door mental op 17-05-2007 2:36] Fuck the world and fuck you ![]() |
|
ik hou van allebei. Cd's passen niet in mn telefoon. Het geluid van mijn telefoon haalt het bij lange na niet bij het geluid van mn cd speler. Ik vind mp3's een goeie manier om nieuwe muziek te ontdekken, en vind ik het wat, dan koop ik de cd. The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. ![]() |
|
quote: onwaar signature ![]() |
|
Nee, nu zou ik echt CD's willen kopen hoor (ALS ik dat nog niet deed, uiteraard ![]() ![]() |
|
quote: Inderdaad. En ondertussen veel naar concerten gaan om nieuwe bandjes te ontdekken. Persoonlijk vind ik CD's fijner maar op de fiets is het toch wel fijn om mp3tjes te kunnen draaien. Ik hou gewoon van veel keuze ![]() Niet zoals vroegah met de walkman en wat bandjes op de fiets of iets erna.. met de discman en een tas vol cd's overal naar toe. Veels te veel gesleep. ![]() |
|
Nou ja, op een 120 minuten bandje konden best veel nummers, jammer dat die cassettebandjes het nooit zo lang volhielden. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: dat waren tijden, megaluid opnemen! signature ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Is dat onderzoek er ook in een gemiddelde huiskamersetting met een audio-installatie die voor de doorsnee muziekliefhebber binnen een betaalbaar budget ligt? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 31-01-2015 6:45] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |