|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ontopic, snol Bunkur. |
|
Saaie meuk dus. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nee, hoer, dat heet geniaal. |
|
Geniaal... Misschien; Als het bedoeld is als nieuw middel tegen slapeloosheid. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Volgens mij heeft Kwellie zijn speakers te hoog staan en gaan alle goede tonen over zijn dwergekop heen ... |
|
Black One al gehoord? Alles behalve saai namelijk. Ga luisteren, hup, hup. Zet ik ondertussen Strength through Torture op |
|
Las net iets over Monarch. En een Khanate-vergelijking erbij ook nog. Kan iemand me wat meer meer info geven? |
|
Asianova onlangs ontvangen Beetje meer evil en donkerdere drone ... met beetje vrouwenzang erin, erg vet! |
|
Khanate, Sun0) .. allemaal belachelijke bands. Ik hoor er geen enkel muzikaal talent in. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Ik trek die drumloze drone ook voor geen meter, dronende black- of doom metal vind ik heerlijk. Veel herhaling enzo, in principe betekent drone het constant herhalen of terug laten komen van een bepaalde noot. Maar bastonen en feedback tot muziekstroming verheffen gaat een beetje te ver voor deze ouwe rocker. En al helemaal als ik in een zaaltje met een pils in mijn knuisten sta, zoals onlangs bij Lugubrum en Sunn o))). Gelukkig was ik zo doorelkaar dat ik het humoristisch vond, met een nuchtere kop was ik aarschijnlijk binnen 10 minuten vloekend naar buiten gestormd. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Wat een kut excuus matroos truttekut; oefening baart kunst in dat geval. Dat je er naar luistert moet je zelf weten, maar toegeven dat dit soort bands over enige talent beschikken (althans, datgeen ze in de muziek stoppen) is flauwekul. Het enige wat ik hoor is wat willekeurige aanslagen. Sprake van een 'nummer' is er niet. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Is deze topic puur alleen voor drone bedoeld, of zijn drone-verwante doombands ook welkom? Als dat laatste opgaat mag Sons of Otis ook wel genoemd worden. Saint Vitus heerscht btw... |
|
quote: maak je niet druk man, vanaf nu zullen we afspreken dat elke drone-band geen talent heeft, dan ben jij tevreden en kan dit topic rustig verdergaan. ontopic : Earth. Ik ken alleen het album "hex" maar ik vind het toch niet echt geweldig eigenlijk. Het is te tsjingeling-achtig (?vergeef me dit woord) , niet laag genoeg naar mijn zin. Zijn de vorige albums anders, wat zwaarder? Mijn uitleg trekt op niet veel, maar ik kan het niet anders omschrijven |
|
quote: Dat is helemaal waar, maar die hebben niets met drone etc. te maken. Een van de weinige bands die geen één slecht album gemaakt hebben. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Ik weet het. Was als reactie op Verval, maar ik lees net dat hij drone ipv Saint Vitus (stond ook in de door hem gequote post) bedoelde. Die opmerking kan je dus rustig negeren. |
|
quote:Sons Of Otis heerscht! Monster Magnet meets Esoteric in a Droning World zou ik ze noemen. |
|
quote:Alsof jouw mening ons iets uitmaakt. Wij luisteren ernaar, wij vinden het gaaf, en de rest van de wereld boeit ons niet. |
|
quote: Gewoon "Earth2" in huis halen. Ik kan "Hex...." wel waarderen, maar "Earth2" vind ik echt stukken beter. Daar zit geen greintje tsjingeling in. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Die moek ook nog eens scoren .. |
|
quote: je kunt twee dingen doen: - niet meepraten over bands die je talentloos vindt - erachter proberen te komen waarom anderen er wel iets in horen [Dit bericht is gewijzigd door Nevelaar op 02-01-2006 23:13] ausdauer |
|
Ik heb Earth2 ... op 3LP. Who wants to touch me? |
|
Ik niet, heb geen platenspeler |
|
Ik heb wel een platenspeler, maar dat touchen laat ik liever aan jezelf of je vriend(in) over. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Al eens Fleshpress geprobeerd? Valt wel in het straatje van een Khanate of Thieves. Volgens mij zit die persoon van Northern heritage / Clandestine blaze / Creamface (Deathspell omega?) erachter. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |