|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Zag er laatst bij Displeased een plaat van, maar kan nergens smaples van ze vinden |
|
quote: http://www.stonerrock.com/jukebox/Fleshpress-Rise_of_the_Superior.mp3 Is wel van een ouwer album, maar geeft een goed beeld. Op dit nummer doet Fleshpress me sterk denken aan Corrupted qua zwaarheid en Grief qua opbouw. Sterk nummer! |
|
Klinkt wel geinig, misschien als de centen er weer zijn bestellen ... lijst met dingen is alleen zo lang .. |
|
quote: Probleem van elke muziekliefhebber. Komt door al die mensen die maar lopen schreeuwen dat je dit en dat echt MOET checken. [Dit bericht is gewijzigd door zombie op 02-01-2006 21:15] |
|
quote:.. en door internet ... cd winkels moeten niet zeiken |
|
quote: Als mijn mening jou niets uitmaakt, waarom reageer je dan? "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Ontkenningsfase. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
muziek iemand? Suck my piss |
|
quote:Iemand moet het zeggen ... |
|
Mensen die het nog niet kennen probeer Halo http://embryo.antisound.net/?s=cmVsZWFzZXM= Hier zijn albums gratis te downloaden. She Said Destroy in Black New York |
|
Kijk eens een paar topics naar beneden, TC. |
|
quote: Gaaf nummer!! Het doet me op de één of andere manier ook wat denken aan Unearthly Trance... Iemand die daar wat mee kan? Ik ben er redelijk gek van Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Unearthly Trance is idd gaaf! Doet me (met nadruk op) soms wat denken aan Crowbar. Iig in de snellere stukken die op In The Red staan. |
|
wat ik me van die band herinner is dat ze veel extra geluid hadden @slome, me router pleurde mij er gisteren uit. Dus daarom was ik weg. Suck my piss |
|
Kan gebeuren Maar hoezo extra geluid Verklaar eens? |
|
quote: )))))))))) zzzzzzzz @The Chosen; tof dat ze het ook zo doen. Via mp3/internet.I.p.v. 66 stuks. cult troep opbokken. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 05-01-2006 11:40] Suck my piss |
|
quote:Ik moet zeggen dat ik Khanate wel momenten vind hebben. Sunn0))) is idd te saai. Hoewel het live wel sfeer heeft. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Sunn O))) is vooral als performance interessant, op de plaat wordt het gauw behang. Khanate is trouwens live echt verpletterend. ausdauer |
|
quote: Sunn 0))) zie ik als lava. Khanate als een gletsjer. Latere Sunn gaat met zelfs een beetje irriteren. Misschien luister ik te veel noise. Corrputed moet ik nog zien. Maar dat gaat niet snel gebeuren/ Np merzbow - dying mapa tapes vol 2-3 Suck my piss |
|
Lol, Sunn O))) saai? Oke, ik verklaar jullie officieel gek. @Skullfuck: ik zie geen probleem in dat teveel Noise luisteren. |
|
Echt een dikke "thumbs up" voor ZM en speciaal dit topic zeg. Wat een geweldige muziek hoor ik hier allemaal voorbijkomen! Net 2 CD's van Halo en de laatste Khanate besteld.... misschien moet ik maar speciale low frequency speakers aanschaffen haha. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dank je Oh heeft iedereen Asianova al gechecked? |
|
Komaan mensen, zoals Slome al zei, en ik zeg: Check Sons Of OTIS uit! Een Psychedelische Space-Doom trip. Klinkt zoals Monster Magnet gemixt met Electric Wizard en Esoteric. |
|
al die namen. dus ik zal het idd horen moeten. Np Halo - live Suck my piss |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |