IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Drone/doom meuk Vorige pagina | Volgende pagina
TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 06-01-2006 18:05 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

Fear Falls Burning al bekend? Gitaar drone project van VidnaObmana, en dat is een wereldberoemd dark ambient artiest.

FEAR FALLS BURNING (Relapse)
Fear Falls Burning is een alter ego van vidnaObmana, bekend van zijn werk voor Relapse. Slechts bewapend met een elektrische gitaar en een klein arsenaal aan effecten klinken de Fear Falls Burning stukken als Fripp & Eno's No Pussyfooting met de dynamiek van Sunn O))). avant-garde, experimental en industrial ontmoetten elkaar in de sound van Fear Falls Burning.


The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 06-01-2006 19:04 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2006 21:19 schreef M. het volgende:
Echt een dikke "thumbs up" voor ZM en speciaal dit topic zeg. Wat een geweldige muziek hoor ik hier allemaal voorbijkomen!

Net 2 CD's van Halo en de laatste Khanate besteld.... misschien moet ik maar speciale low frequency speakers aanschaffen haha.


Ik heb ook net de laatste 2 cd's van Halo besteld. En die low frequency speakers zijn nogal wat aan de dure kant.

[Dit bericht is gewijzigd door The Chosen op 06-01-2006 19:04]


She Said Destroy in Black New York


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 06-01-2006 19:26 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Ik heb nog altijd geen bedankt gekregen van je, TC.


The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 07-01-2006 11:21 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

Bij dezen: Iscariah bedankt!!!!


She Said Destroy in Black New York


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-01-2006 14:16 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Tering, zie veel nieuwe meuk voorbij komen in dit topic. Maar eens even beluisteren allemaal


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 11-01-2006 14:31 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

De nieuwe Moss, Chtonic Rites.
Dit is DE Doomplaat van dit moment.
Geen vragen stellen, gewoon kopen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-01-2006 14:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 11-01-2006 15:41 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

Oeh!!! Goed nieuws!! Moss


She Said Destroy in Black New York


acid
Usericon van acid
Posted 11-01-2006 15:59 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

De beste doomplaten van het moment zijn natuurlijk DANTESCO (uit Porto Rico) en FORSAKEN (Malta). En de nieuwe mcd van TGOS moet ik nog steeds aanschaffen gvd.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Pred
Usericon van Pred
Posted 11-01-2006 17:59 by Pred Wijzig reactieProfiel van PredQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2006 14:31 schreef Iscariah het volgende:
De nieuwe Moss, Chtonic Rites.
Dit is DE Doomplaat van dit moment.
Geen vragen stellen, gewoon kopen.



waar ?


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 11-01-2006 19:01 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

http://aurora-b.com/intro.php


Nothingness Records zal hem binnenkort ook wel hebben.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-01-2006 20:12 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Liefhebbers van Drone met platenspeler; Check 'Ox'. Behoorlijk trage shit maar wel aardig sfeervol.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


mortis__rigor
Usericon van mortis__rigor
Posted 17-01-2006 13:56 by mortis__rigor Wijzig reactieProfiel van mortis__rigorQuote dit bericht

De meeste bands die ik ken zijn hier al genoemd:
SunnO))), Earth, Wreck Of The Hesperus, Nadja, Halo en Methadrone.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-01-2006 14:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Op DDD geweest?


mortis__rigor
Usericon van mortis__rigor
Posted 17-01-2006 15:34 by mortis__rigor Wijzig reactieProfiel van mortis__rigorQuote dit bericht

Onder andere, en daar ook direct alles gekocht van Methadrone wat ze bijhadden


The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 17-01-2006 17:28 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

Ik heb net de laatste van Methadrone besteld.
Goede meuk, jammergenoeg niet live mogen aanschouwen


She Said Destroy in Black New York


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-02-2006 11:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Had ik Asianova al genoemd?

Heerlijke creepy drone ....

http://www.radiantslab.com/asianova/frames.html


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 26-02-2006 14:11 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2006 18:05 schreef TekNoir het volgende:
Fear Falls Burning al bekend? Gitaar drone project van VidnaObmana, en dat is een wereldberoemd dark ambient artiest.

FEAR FALLS BURNING (Relapse)
Fear Falls Burning is een alter ego van vidnaObmana, bekend van zijn werk voor Relapse. Slechts bewapend met een elektrische gitaar en een klein arsenaal aan effecten klinken de Fear Falls Burning stukken als Fripp & Eno's No Pussyfooting met de dynamiek van Sunn O))). avant-garde, experimental en industrial ontmoetten elkaar in de sound van Fear Falls Burning.
Zeer gave band.


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 31-03-2006 20:28 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

ff dit topic uit het slop trekken en wat promotie verrichten

binnenkort komt t album uit van Machinist via FAMP, een klein duits label...
Machinist maakt drukkende, nachtmerrie achtige drone...
op de site kan je samples vinden, bij eventuele intresse in het album kan je een mailtje sturen naar info.machinist@gmail.com
we zullen in zeer gelimiteerde oplage nog een bonus cd bij t album voegen voor de exemplaren die via ons persoonlijk gaan...


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 31-03-2006 20:47 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Pfffffff Machinist is veel te commercieel, zitten de hele tijd reclame te maken over hun CD ...


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 31-03-2006 20:53 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

*schrapt jouw reservering*


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 31-03-2006 21:52 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Euhm ... vergeet effe wat ik daarnet postte?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-04-2006 17:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ASVA


signature


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-04-2006 12:44 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Iemand de nieuwe Unearthly Trance al beluisterd?


Suck my piss


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 15-04-2006 12:45 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Yeps, en het is een DIKKE aanrader!!!


Member of the iso-betawuste crew!!


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen