|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb ook net de laatste 2 cd's van Halo besteld. En die low frequency speakers zijn nogal wat aan de dure kant. [Dit bericht is gewijzigd door The Chosen op 06-01-2006 19:04] She Said Destroy in Black New York |
|
Ik heb nog altijd geen bedankt gekregen van je, TC. |
|
Bij dezen: Iscariah bedankt!!!! She Said Destroy in Black New York |
|
Tering, zie veel nieuwe meuk voorbij komen in dit topic. Maar eens even beluisteren allemaal |
|
De nieuwe Moss, Chtonic Rites. Dit is DE Doomplaat van dit moment. Geen vragen stellen, gewoon kopen. |
|
|
|
Oeh!!! Goed nieuws!! Moss She Said Destroy in Black New York |
|
De beste doomplaten van het moment zijn natuurlijk DANTESCO (uit Porto Rico) en FORSAKEN (Malta). En de nieuwe mcd van TGOS moet ik nog steeds aanschaffen gvd. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: waar ? |
|
|
|
Liefhebbers van Drone met platenspeler; Check 'Ox'. Behoorlijk trage shit maar wel aardig sfeervol. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
De meeste bands die ik ken zijn hier al genoemd: SunnO))), Earth, Wreck Of The Hesperus, Nadja, Halo en Methadrone. |
|
Op DDD geweest? |
|
Onder andere, en daar ook direct alles gekocht van Methadrone wat ze bijhadden |
|
Ik heb net de laatste van Methadrone besteld. Goede meuk, jammergenoeg niet live mogen aanschouwen She Said Destroy in Black New York |
|
Had ik Asianova al genoemd? Heerlijke creepy drone .... http://www.radiantslab.com/asianova/frames.html |
|
quote:Zeer gave band. |
|
ff dit topic uit het slop trekken en wat promotie verrichten binnenkort komt t album uit van Machinist via FAMP, een klein duits label... Machinist maakt drukkende, nachtmerrie achtige drone... op de site kan je samples vinden, bij eventuele intresse in het album kan je een mailtje sturen naar info.machinist@gmail.com we zullen in zeer gelimiteerde oplage nog een bonus cd bij t album voegen voor de exemplaren die via ons persoonlijk gaan... |
|
Pfffffff Machinist is veel te commercieel, zitten de hele tijd reclame te maken over hun CD ... |
|
*schrapt jouw reservering* |
|
Euhm ... vergeet effe wat ik daarnet postte? |
|
ASVA signature |
|
Iemand de nieuwe Unearthly Trance al beluisterd? Suck my piss |
|
Yeps, en het is een DIKKE aanrader!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |