|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Lunar Aurora - Zyklus Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Morbid Angel - Enshrined By Grace Faustian Spirit of the Earth |
|
The Human League: Empire state human Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Blacklodge - Login: Satan |
|
Noumena - Absence "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Marillion - This Strange Engine Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Porcupine Tree - Radioactive Toy (Live) Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Carcass - Symphonies of Sickness |
|
Pink Floyd - Meddle Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Fenris. Bazzio Attacks!!! |
|
Suffocation - Funeral inception carcasstrid |
|
Ehh hoe bedoel je dat? Valt toch wel mee? |
|
heh hm nouja laat ik het zo zeggen, maakt niet uit met welk ding of systeem ik die cd draai.. een grote gare drone/massa.. moet echt gaan tweaken zodat 't een beetje vet klinkt en alle elementen goed naarvoren komen, maar ja zal wel komen omdat ik ook veel puur electronische muziek luister Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
clawfinger - hate yourself with style .................. |
|
Nailbomb - Exploitation |
|
Joe Bonamassa - Blues Deluxe Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
King Diamond - The Candle |
|
Queen Feat. Paul Rodgers - Show Must Go On (Live) Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Isengard - Vinterskugge |
|
quote: vet. Akercocke - Leviathan |
|
quote: Daar ben ik het wel mee eens, een beukende CD, maar door het irritante geluid is hij me op den duur gaan vervelen. En ik ben niet snel vies van een slechte productie. Nog maar eens opzetten. NP: Blacklodge - Login : Satan Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Carcass - No Love Lost (damn wat kan mn setje toch hard hehe) |
|
quote: Ja, als er maar goeie muziek in zit wil ie wel... Np: Theory In Practice - Replica Dawn |
|
quote:haha precies! zal bij jou zeker ook wel tyfus hard willen nu he? NP This Mortal Coil |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |