|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
voor de rest gaat het wal mayo? |
|
quote: Slaaaaaaaay0000rrrrrrrrrrr |
|
Bathory - The Return Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Vazal - Uit Haat Herrezen Gothic metal van de bovenste plank iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Lunar Aurora - Elixir of Sorrow Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Kgggggggg kgggggggggg kgggggggggg ruisgothic np: The Wounded - Running on empty |
|
quote:hehe idd, deze muziek betekent spontane hartruis voor gothics iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Weer/Nog steeds alle vijf de CD's van Limbonic Art. Hier krijg ik voorlopig nog geen genoeg van. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Goed bezig Kwel. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Bolt Thrower - Those Once Loyal |
|
Depeche Mode - Enjoy the Silence Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Leviathan - A Silhouette in Splinters Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Cannibal Corpse - Gore Obsessed |
|
Lugubre - blood must be shed |
|
quote: quote: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
BLÆRG - is better then squarepusher Suck my piss |
|
Leviathan - Tentacles of Whorror Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Enslaved - The Dead Stare |
|
Hooverphonic - Sometimes ---> iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Amon Amarth - Death In Fire |
|
Municipal Waste - Detention Mosh Session |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Good Charlotte Herman van Veen - Anne [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 17-11-2005 23:15] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Cannibal Corpse - Gallery of Suicide |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |