|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
richard ramirez & skin crime - pleasure, commerce & disease Suck my piss |
|
Intwine - Happy iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
CoF - Beauty slept in sodom ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ed Wolbank(Bound for Glory) - Michael Wittman Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Klein Orkest - Laat Mij Maar Alleen iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
diep paars - kind in tijd ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
LAsgo - SOmetHing iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
3 Inches of Blood - Advance and Vanquish Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
waar blijft twarres? Deftones - Passenger (terug naar de kindertijd) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Die staan niet op mijn pc...die heb ik alleen origineel iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Discipline - from vengeance to victory Life doesn't get much better than this! |
|
Stevie Wonder - Signed, Sealed, Delivered I'm Yours ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Watain - Rabid Deaths Curse ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: kindertijd? jeugd sentiment? hehehe... Deftones - Bored dan maar... Vette plaat "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Dies Irae |
|
Bound for Glory - The iron eagle flies again Life doesn't get much better than this! |
|
Nightwish - Ghost Love Score Faustian Spirit of the Earth |
|
Daughters - i slept with the daughters and all i got was this lousy song written about me Suck my piss |
|
Woods Of Infinity - Ljuset (album) Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: hehe ja en dat op mijn 18e Iron maiden - Fear OF the Dark nog meer jeugdsentiment ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Opeth - The apostle in triumph De oude man en de zee... |
|
only kroketten are real Forgotten tomb - Todestrieb ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mütiilation - Destroy your Life for Satan |
|
ulver - perdition city Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |