|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Shredhead had eigenlijk bij 10.000 zijn laatste post, maar aangezien die aardappel op verschillende pc's zm-t, zat ie op eentje nog als shredhead ingelogd en daarom zijn het er nu 10002 |
|
quote:Zou je aan Paul moeten vragen. Naar wat ik begreep wel, met wat gaten dan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Tja: ID 23: Op ZM sinds: Maandag 26 Maart 2001 - 14:44.13 ID 24: Op ZM sinds: Dinsdag 02 Januari 2001 - 17:31.26 ID 25: Op ZM sinds: Donderdag 25 Januari 2001 - 22:55.16 ID 30: Op ZM sinds: Woensdag 03 Januari 2001 - 9:34.13 Eigenaardig toch. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Duizenden teveel waarschijnlijk. |
|
Hmmz, aardig weggezakt. LB! Bazzio Attacks!!! |
|
6de. Mooi getal. |
|
quote: Klopt inderdaad niks van: ID 54: Op ZM sinds: Woensdag 31 Januari 2001 - 15:03.16 Overigens heeft paul geloof ik ook meerdere accounts, met usernames als Jopie.. |
|
6842 is best netjes toch maar weer eens langsgeweest op ZM Herr Sneider? |
|
LOL Ik ben uit de top 10 [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 16-11-2005 19:03] |
|
quote:Ik doe dat nooit |
|
quote:maar dan ook echt NOOIT |
|
V.O.O.R.S.P.E.L.B.A.A.R KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ja en? IK heb er weer TWEE reacties bij, en dat vind iedereen kennelijk erg gaaf. |
|
quote:Ik krijg er een harde van. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
kijk, ik doe iedereen een plezier |
|
Chelman, je optelling klopt niet. Ik zat, op het moment van je peiling, op 28185... (nu op 2 meer dan weer) Dwaallicht, al anderhalf jaar inactief en nog steeds zoveel posts.... echt Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:he he ... ja dat kan kloppen. Het veld met die datum is pas later aan de database toegevoegd. Toen heb ik van alle mensen die al in de database zaten opgezocht wanneer ze voor het eerst gereageerd hadden op het forum of op de frontpage, en vervolgens die datum ingevuld in hun profiel bij "Op ZM sinds". Er zaten ook een hoop mensen bij die nooit gereageerd hadden en die heb ik toen maar gewoon een datum gegeven. Ik geloof de datum van dat moment. Dus het kan kloppen het id en de registratiedatum niet overal kloppen. Maar dat zijn maar een klein aantal velden. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 16-11-2005 19:29] |
|
quote:Wat dacht je van Elfensteen dan? Die is al weet niet hoe lang geblokt en loopt zo'n 5.000 posts voor op Snaack. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Sterker nog. Zijn Elfensteen posts zijn allemaal gemaakt tussen 19 Januari 2003 en pakweg half 2004. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
En ik vond duizend posts al veel! heavy metal is the law |
|
Bijna 2000. |
|
zit ik ergens beneden te zoeken in dat lijstje, blijk ik nog best wel netjes te staan 512 |
|
Op de link van Fire: 76 Nix 3937 Maandag 22 April 2002 7 Een gepassioneerd metalhead In het andere lijstje 21. Verdorie. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
193 Pandaemonaeon 984 Zaterdag 17 November 2001 1 Gezond Individu I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |