|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Bazzio 3 |
|
Bazzio Attacks!!! |
|
plek 80 hmmm beter me best doen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: 2 jaar en 1 maand en jij maar 4 maandjes eerder en je staat op 12 dus wie heeft er nu geen leven SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Meer modderen |
|
waarover gaat dit en krijg je er geld voor? signature |
|
quote: Ik op 12? Hehe is dat zo? Had ik nog niet eens gezien, ik dacht nummer 41. En idd, Jenje wij moeten meer posten. NOG STRENGER, meer ontopic roepen om ons hoger in de scorelijst te zetten On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: De tering... Ik post hier de laatste tijd niet zo fanatiek meer, maar nog steeds de 3e plek |
|
windkracht10 3370 en ik heb nog geen zinnig woord gezegd. mvg wk10 |
|
quote:Daar heb je een punt Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: zelfkennissh he mvg wk10 |
|
quote:Nee juist meer onder de eigen naam posten |
|
16950, dat valt zelfs gecombineerd met Barzam nog mee als ik de rest van de lijst zo zie. |
|
Hmm, kleine 1600 posts in 4,5 jaar. Ik heb een leven! Hoera! Nou nog effe kijken waar het ergens is dan... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik ben te nieuw..dus nog geen stempel op geplakt.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ach, maar van jou weten we ze wel dat je geen leven hebt |
|
quote: en hopeloos vergat je haast.... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: White Tree: 306 Zaterdag 16 Juni 2001 (zo lang al???!) posts/dag: 0 Gezond Individu <-- interessante conclusie, in het ziekenhuis denken ze daar toch anders over (fysiek gezien dan ) Maarre Chelman: leuk lijstje (je moet alleen de usernames met 0 posts en dus een 0 gemiddeld de conclusie "waarom heb je je geregistreerd" geven.... Wist je dat er 81 usernames zijn met '666' erin verwerkt en 20 met 'satan'. edit: toevoeging (anders stijgt mijn gemiddelde per ongeluk) [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 18-11-2005 18:26] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Ik ook niet |
|
eigenlijk moet ik 16e zijn als je je moeder erbij telt hehe Je moeder. |
|
quote: Ja, tis eigenlijk best erg, zo'n 26.500 posts. En ik kan me er maar een paar herinneren. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |