|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nederlandse (Poolse ) Mannen zijn ook zooooo makkelijk! In Amerika had je al een rechtszaak gehad. Correctie. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 16-11-2005 23:58] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
dat denk jij |
|
quote: Het is zeker een wederkerig spel. Jullie mannen doen de vrouwen denken dat ze makkelijk zijn zodat de vrouwen juist makkelijker worden? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
hehe, als jij dat zo wilt zien |
|
On-topic, zonnetjes van me. (waar gaat dit topic trouwens over.. ? ) [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
over het aantal leden van ZM |
|
Oh! Ik sta in de top 50. Good for me! (heb ik al zoveel lopen ouwehoeren hier.. ? I need a life.. ) [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: You can buy mine. Ik sta op plaats 11 |
|
quote: Waar is die link |
|
Die link is van Chelman, ga nog maar eens op zoek. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
#50, ik ben goed! |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Mooie getallen voor een mooi mens Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Jaja, ik weet het jij zit boven mij.. |
|
quote: is dat zo? had ik nog niet eens naar gekeken, vond t gewoon een gave opmerking "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Tsja, gaaf persoon, gave opmerkingen. |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Gewoon 3e. Toch wel erg. |
|
quote:Of 'slecht' natuurlijk |
|
En nu nog een lijstje van aantal posts dat NIET in onzin topics gedaan is Zenial |
|
De 266e plaats al Dan doe ik het op Metalfan beter |
|
En nu nog een lijstje van aantal posts die NIET GAY zijn. Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |