|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Quorthon is dood hoor ook alweer een anderhalf jaartje |
|
quote: Hij is niet dood. Hij drinkt cocktails op een tropisch eiland met tweepac en Elvis. Ontopic: Skyforger zou inderdaad heel gaaf zijn. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Hmz, Ancient Rites op een folk/viking metalfestival, vreemd, die band zie ik niet meteen op zo'n festival optreden , evenals Omnia Neo Celt. Omnia is en band om live te zien op een folkfestival (als Folkwoods, daar heb ik ze gezien) of op meer goth related festivals of op fantasyfairs. Het is van tijd heerlijke rustige genietmuziek en is totaal nit geschikt voor metalaangelegenheden. Dan kun je even goed Corvus Corax, Faun, Hekate,.. vragen, of beter nog Kadril, Anveld, Värttinä, Ranarim, Garmarna, Dubliners, Pogues, Fluxus, Altan, Dervish, Paddy Murphies Wife (zalige band trouwens ), Swingshift, Aran, Ambrozijn,... ed. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: quote: Voor de mensen die de ironie niet snappen, zal ik het even uitleggen: Iemand zei Windir (die bestaan niet meer, maar je ziet zo dat die reactie niet serieus bedoeld is), dus zei ik Bathory (want die bestaan ook niet meer en mijn reactie was ook niet echt serieus bedoeld zeg maar... maar leuk dat jullie ff happen... ). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: gitaristen zijn vervangbaar "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Moonsorrow kan dan helaas niet omdat ze dan in de studio zitten |
|
quote: Was hij ook niet de zanger. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Die zijn ook wel vevangbaar |
|
quote: Hmmpffffff...nepband zonder enig gevoel in hun muziek. Hun eerste album kan er wel mee door hoor, maar dat Voice of Wilderness is echt de domper van het jaar. With new found hope, there still could be Victory... |
|
quote: Hoe hebben ze dan die laatste twee albums opgenomen? Iets met een andere line-up? |
|
Korpiklaani spelen volgende week in Arnhem, en hebben daar in Augustus ook al gestaan. (niet al te vriendelijke lui, trouwens ) Ik zou ze niet nog een keer die kant op halen. Turisas wordt ook vrij lastig, lijkt me. Je moet een grote lading lui deze kant op vliegen (grote band eh ), en ze hebben nu ook wel wat anders aan hun hoofden. Skyforger is de shizzle! Romeo Delta, Michael! Bruce Banner |
|
Absurd. |
|
Erg absurd idd dat een organisator zoiets zelf niet kan verzinnen |
|
Niet zo bijdehand graag Edithoer: nog bedankt voor het shirt trouwens [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-11-2005 20:14] |
|
Ah, je hebt em? FOOTOO |
|
quote: he shit, Moonsorrow heerscht. die zou ik wel graag live willen zien. |
|
quote: ah oke, in dat geval www.conorach.nl ff serieus; www.Falkenbach.de zou mooi zijn als die meneer wat gastmuzikanten kan regelen |
|
quote: falkenbach.. die speelt zowieso niet voor februari 2006. edit: daarna is er idd een kleine kans dat hij wil optreden doen heb je meteen een van de vetste bands uit t genre [Dit bericht is gewijzigd door Den_Bockereyder op 19-11-2005 12:35] Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
quote: Vooral in Nijmegen Edit: XIV dark centuries al genoemd? [Dit bericht is gewijzigd door enlil op 19-11-2005 12:39] Signature |
|
quote: die heeft op z`n website staan dat hij nooit live te zien zal zijn.. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Hij heeft mij wel eens gemaild aangaande tours regelen e.d. en destijds waren er wel plannen om misschien eens optredens te doen. Geen tours maar wel een vrijstaand optreden hier en daar. Kan natuurlijk dat hij van mening is veranderd....zou anders wel gaaf zijn om Falkenbach eens live te zien. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Een keertje Falkenbach zou niet verkeerd zijn en dat lijkt mij ook wel een waardige headliner. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Lijkt mij ook zeker een waardige headliner....maar geen idee of het er ooit van komt, zo'n Falkenbach optreden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Windir Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |