|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ben al een half uur heel het internet aan 't afstruinen naar een webshop waar ik 4 halve-liter tinnen kroezen met puntdeksel kan kopen. Ik vind niks......... Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
quote: Maar waar wou je die thuis gaan zetten ?! *slowchat* ga maar naar het lultopic |
|
quote: Heerschband! spelfout weggehaald... |
|
quote:Ik heb regelmatig contact met Eystein gehad aangaande optredens in Nederland.....dat valt dus niet te betalen. Al zeker niet voor slechts 1 los optreden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ah jammerr, moesten we maar een tourtje proberen op te zetten.. hoewel volle zalen wel niet tot de mogelijkheden zullen behoren.. [Dit bericht is gewijzigd door Ivo op 21-12-2005 18:03] |
|
quote:hmmmm, eerlijk gezegt vind ik jullie videootje niet echt boeiend, probeer er eens wat vocalen bij ofzo. Maar bij concerten doet het het wel altijd goed als opeens iemand anders dan de drummer op de bekkens gaat slaan :D How can I know so many never really knowing anyone? |
|
quote: komen ze soms ook van de Faroar(oid) Eilanden? Dat taaltje doet met denken aan Týr How can I know so many never really knowing anyone? |
|
quote: ik had het niet over een tourtje door onszelf (of bedoel je dat ook niet) maar idd, vocalen moeten er nog bij! (zie het muzikantengezocht topic) [Dit bericht is gewijzigd door Ivo op 22-12-2005 1:17] |
|
quote:Lumsk komt vanuit Trondheim e.o. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: absoluut GEEN cruachan, dan komen wij dus mooi niet meer spelen want wat waren die gay in de goudvishal laatst gadverdamme |
|
je kan er ook gewoon een feest van maken natuurlijk. Niet lullig bedoeld ofzo, maar welke band trekt meer publiek, denk je? Bruce Banner |
|
quote: Allemaal leuk en aardig, maar Walpurgisnacht is benaderd met de vraag of we op een BLACK/pagan/folk festival wilden spelen... maar nu is het blijkbaar ineens vnl. folk/viking wat de klok slaat dus iets meer richting black graag! Ancient Rites (rond die tijd nieuwe cd/optredens) of Falkenbach (Vratyas is bezig met gastmuzikanten voor live) bijv. is prima, maar niet zo'n blije popi folkmetalband als headliner dan haken wij af... Btw waarom zit Grimm niet in de line-up?! |
|
quote:Ha, nou vooruit, omdat je het zo weloverdacht onderbouwd. Echt de argumenten waar een organisator echt NIET onderuit kan. Maar even over dat gay, walpukkelnacht bestaat volledig uit kerels ... cruachan niet ... wil nie lullig doen maarreee |
|
en het vreemde van alles is, is dat dit soort relletjes aangaande je festival openlijk op een forum wordt uitgevochten.. deorganisator van dit festival had beter zelf de beslissingen kunnen nemen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Beetje onnozele instelling heb je. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ja, geweldig is dat! |
|
quote: haha nee jij met je goeie argumenten dan; alle kerels zijn gay misschien in jouw fantasie ja... regel dat cruachan wijf maar voor me dan ga ik wel een keer over haar heen no problemo mee maar serieus ik zal die programmeur s regelen over hoe of wat komt goed, komt goed |
|
... kerel ... je mist het punt volledig ... |
|
Hij mist volgens mij nog wel meer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
een sexleven? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: tjongejonge jullie vervelen je wel heel erg, maar vooruit hier de '.' terug, fuck off!!!! |
|
Wat heeft Walpurgischnacht uberhaupt op een folk/viking festival te zoeken? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: het is meer dan alleen folk/viking lijkt me. Wat heeft Elx er te zoeken als het pure folk en pure viking zou zijn? Bruce Banner |
|
Ik heb hier gewoon per ongeluk de titel niet goed getypt, in de openingspost stond Folk/Viking/Pagan (etc). Cruachan speelt ook niet, dus wees niet gevreesd hehe. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |