|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
1000 Euro is niet al te veel; vooral als ze met vijf man plus instrumenten vanuit het hoge noorden naar hier moeten komen. Maar voor een Moonsorrow zak ik wel af naar Nijmegen hoor... Of ik moet me trouwens sterk vergissen maar Fenris wil vast wel een plek in de line-up. Weliswaar geen folk, maar wel viking. En ze willen zowieso graag weer eens een keertje optreden |
|
Wie wil er géén plaats in deze line-up? Bruce Banner |
|
Finntroll |
|
lees anders eerst even wat er al eerder gezegd is ofzo Bruce Banner |
|
Finntroll! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ban-elf ook goed? Bruce Banner |
|
quote: Die staat niet in de lijst. Zal wel geen folk/viking zijn. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Dan juist wel, die lijst was amper folk/viking. Maar wel leuk dat je Finntroll zegt Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
quote: Op school kon ik maar een klein gedeelte van de pagina laden |
|
quote: voor de rest val je wel mee Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Van die 1000 euro zou denk ik niet echt veel overblijven nee. Of Meridian moet zelf een amateurpiloot zijn en wat kamers over hebben die hij als hotel kan gebruiken :D How can I know so many never really knowing anyone? |
|
quote: Tamme, da's waar ook ja... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Maarre...Fenris heeft twee prima cd's afgeleverd. De laatste kreeg 7.5 in Aardschok en op ZM waren ze ook positief. En dat kan niet iedereen zeggen. Live doen ze het ook prima. |
|
~fenris. bestaat die band überhaupt nog? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Waaruit trek jij de conclusie dat ze niet meer zouden bestaan? De laatste CD-release was Augustus dit jaar. [Dit bericht is gewijzigd door Sloeber op 21-12-2005 11:17] Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
landvaettir Thronar Mjölnir Gotmoor HelHeim Einherjer Moonsorrow natuurlijk.. Fenris In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
quote: Einherjer is al minstens een jaar uit elkaar en heb je de nieuwe cd van Gotmoor al gehoord? Die is erg kut vergeleken met vlaemse premitieven en ze zijn een andere richting ingeslagen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Ohja whoops. Nee, die heb ik nog niet gehoord. Nja dan zulle we dat wel ff bekijken. In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
quote:Stelt die CD nog wat voor dan? Ik heb er niets over gehoord. Maar dan ook echt niets. Niet eens dat ie uit was/kwam. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Prima schijfje. Staat ook in Aardschok met 7.5. Voor verdere info www.fenris.nl Maar 't is idd wel wat stil rond ze qua publiciteit. Dat krijg je als je het in eigen beheer uitbrengt en niet aangesloten bent bij een boekingskantoor. Promo's/optredens worden meestal door die instanties verzorgd. Of je moet een hele drammerige persoon in je band hebben...Of als vriendin hebben |
|
Hebben we Lumsk [http://www.lumsk.com] al gehad? Inclusief twee dames als extratje.. en ze maken ook nog eens toffe folk! |
|
quote: Ik vind van wel quote: Beter opletten dan: http://www.zwaremetalen.com/recensie/5058.html Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
quote: Hm. mij iets te traag en kweelkonterig. |
|
quote: tis soms wel wat laid-back idd, misschien wat banken en lange tafels neerzetten, haardvuur opstoken |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |