IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Als je terugkijkt op je leven vlak voor je sterft ..... Volgende pagina
Satan
Usericon van Satan
Posted 27-12-2001 22:49 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

wat is dan datgene wat voor jou het belangrijkste was ?
Wat voor bijdrage heb je geleverd aan de samenleving en de jongere generatie in het bijzonder ?
Wat voor leed heb je veroorzaakt bij anderen ?
en voor vreugde heb je veroorzaakt bij anderen ?

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 30-12-2001 14:06]



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-12-2001 22:59 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hehehe...

Door als langharig zwart (letterlijk) schaap (minder letterlijk ) weg te lopen uit de kudde heb ik ongetwijfeld veel mensen vreugde bezorgt doordat ze iemand hadden om af te zeiken... lol

Ik heb Cadaveria verder veel vreugde geschonken.

Ik heb niet veel mensen echt veel leed geschonken, ik negeer liever degenen die ik niet mag gewoon.

Ik heb niet veel bijgedragen aan de jongere generatie, daar ik zelf slechts 21 ben en de mensen die jonger zijn dan mij zichzelf vaak nog moeten leren kennen en een wereldbeeld moeten creeeren,.. dan ga ik ze hier voor de deur tijdens hun sneeuwballengevechten niet al doodgooien met filosofische rompslomp en antichristelijke propaganda





Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 27-12-2001 23:03 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

Beetje raar topic moet ik zeggen. Zelfs met de dood voor je blijft men zich nog afwenden van zichzelf en naar anderen kijken. Onvoorstelbaar...


SCUM FUCK


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-12-2001 0:18 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2001 23:03 schreef Duxmortem het volgende:
Beetje raar topic moet ik zeggen. Zelfs met de dood voor je blijft men zich nog afwenden van zichzelf en naar anderen kijken. Onvoorstelbaar...



Hey... well said... maar vergeet niet dat het topic heet "ALS je terugkijkt.." ...
Uiteraard leef je niet voor anderen .. mensen zijn van nature egoistisch ingesteld, en dat is geheel niet negatief ofzo.


Satan
Usericon van Satan
Posted 28-12-2001 0:25 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Je kan ook erbij zetten wat er door je heen zou gaan . Wat je het belangrijkste vond .
(kan ook iets met jezelf zijn )



XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 28-12-2001 0:59 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

Als ik de kans krijg om terug te kunnen kijken dan uhh wil ik niet alleen maar 'werk', 'werk' en nog eens 'werk' zien, dat weet ik wel!


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 28-12-2001 1:19 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

Ik wil vooral kunnen zeggen van "goh, die dingen deed ik omdat ik ze graag deed, en niet omdat iemand anders wou dat ik ze deed" weet je?


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 28-12-2001 1:20 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

...heerlijk, dit soort topics


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-12-2001 10:19 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hmz... als terugdenk zal ik niet willen sterven ivm dak het wel goed genoeg heb hiero en dak veel mensen pijn zal doen met mijn vertrek, zoals mijn ouders, vriendin, vrienden enz...

maar alsk dan naar de wereld kijk kan et me geen reet meer schelen, alles buiten de grens van nederland boeit me zowiezo niet zoveel tenzij het nederland bedreigt (zoals oorlog) dus wat dat betreft zal ik nix missen van de wereld.

van nederland zal ik wel veel missen, kben nederlander dus ik draag dit land een warm hart toe en ik zal wat dat betreft een zelfde gevoel krijgen als dat ik mijn huis moet verlaten...

sorry voor de sentimentele nationalistische gevoelens die ff bovenkwamen


Je moeder.


Satan
Usericon van Satan
Posted 28-12-2001 10:27 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 28 december 2001 10:19 schreef karnivoor het volgende:
hmz... als terugdenk zal ik niet willen sterven ivm dak het wel goed genoeg heb hiero en dak veel mensen pijn zal doen met mijn vertrek, zoals mijn ouders, vriendin, vrienden enz...

maar alsk dan naar de wereld kijk kan et me geen reet meer schelen, alles buiten de grens van nederland boeit me zowiezo niet zoveel tenzij het nederland bedreigt (zoals oorlog) dus wat dat betreft zal ik nix missen van de wereld.

van nederland zal ik wel veel missen, kben nederlander dus ik draag dit land een warm hart toe en ik zal wat dat betreft een zelfde gevoel krijgen als dat ik mijn huis moet verlaten...

sorry voor de sentimentele nationalistische gevoelens die ff bovenkwamen

Dat was niet echt de vraag . Het ging er over dat als men oud is, wat zou dan het belangrijkste voor je zijn geweest in je leven .(welke momenten en ervaringen,wat heb je geleerd etc )

[Dit bericht is gewijzigd door Satan op 28-12-2001 10:28]



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-12-2001 10:34 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ow dat was dus ongeveer mijn antwoord over wat ik zou missen

uh wat ik in mijn leven belangrijk vond enzo... hmz... aangezien ik ieder jaar wel weer andere vrienden heb zo ongeveer zal ik daar wel weinig aan hebben gehad , beste vriend of iets dergelijks heb ik ook nooit gehad , vriendin/vrouw... tsjah da week nie, je weet maar nooit he , school en werk loopt ook altijd in de soep...

ach zal vast wel leuke momenten nog gaan meemaken, heb er nu ook wel wat meegemaakt maar die komen even niet boven nu, jah alleen mijn vriendin maar verder...

tering ik heb echt een kutleven...


Je moeder.


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 28-12-2001 11:35 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

uhm.. satan .. iedereen is hier rond de 20 ofzo.. nog lang niet oud dus..

hoe kan je nou weten wat jij vraagt.. we hebben nog een heel leven voor ons (als het goed is )



Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 28-12-2001 11:35 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Karnivoor, sterkte jongen

Ik zou terugkijken op prestaties in mijn leven, als die er al zijn...

Terugkijken naar vrienden en als ik die heb, vrouw. Terugdenken aan alles wat we samen beleefd hebben.

Ik zou ook terugdenken aan de wereld, hoe zag die eruit? Wat heeft de natuur mij gegeven, zonnestralen en sneeuw.

Ik zou vooral de positieve kanten van het leven willen zien op zo'n moment om dan met tranen in m'n ogen te sterven


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 28-12-2001 12:27 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik ben nu bijna 26 en kijk soms al terug...dat word geen mooi verhaal aan het eind van die tunnel ( naar boven of beneden of weer terug ben ik nog niet helemaal uit)

Maar ik denk niet dat ik het over zou willen doen mocht dat een mogelijkheid zijn.

Denk nu soms al dat ik teveel heb geleerd voor iemand van mijn leeftijd.laat staan wat ik weet als 80 jarige

Ik wil denk ik dan alleen hele mooie momenten herrineren..kop in het zand..letterlijk en figuurlijk dan


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Satan
Usericon van Satan
Posted 28-12-2001 13:26 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 28 december 2001 11:35 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
uhm.. satan .. iedereen is hier rond de 20 ofzo.. nog lang niet oud dus..

hoe kan je nou weten wat jij vraagt.. we hebben nog een heel leven voor ons (als het goed is )

Volgens mij heb ik het uitgelegd ;ook aan de verdere reacties te zien .Maar ik zal het anders formuleren :
Wat denk je nu wat je dan zal denken ,wat het belangrijkste in je leven zal zijn geweest .
ALs je het echt niet zou weten ook niet wat je denkt dat je dan zou denken ,en belangrijk zou hebben gevonden ,dan zeg je dat je het niet zou weten of je kan zeggen wat nu tu toe het belangrijkste in je leven is geweest .



sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 28-12-2001 13:56 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2001 22:49 schreef Satan het volgende:
wat is dan datgene wat voor jou het belangrijkste was ?
Wat voor bijdrage heb je geleverd aan de samenleving en de jongere generatie in het bijzonder ?
Wat voor leed heb je veroorzaakt bij anderen ?
en voor vreugde heb je veroorzaakt bij anderen ?
hoe kan men daar hier nou antwoord opgeven, ik neem aan dat de meeste niet rond de 60 hier rondlopen op dit forum, dus.....


zo, dat was mijn beurt dan weer


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 28-12-2001 14:08 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Door een motor ongeluk (5 jaar gelden), heb ik een soortgelijk ervaring, en je hebt er geen controlle op !!!!

In een flits gaat er zoveel door je hoofd heen, je ziet alles in een fractie van een seconde voor bij komen. Gelukkig kan ik het nog na vertellen.


Wiegen Meister !


Satan
Usericon van Satan
Posted 28-12-2001 14:15 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 28 december 2001 13:56 schreef sickheaddread het volgende:
hoe kan men daar hier nou antwoord opgeven, ik neem aan dat de meeste niet rond de 60 hier rondlopen op dit forum, dus.....

Als je het niet weet dan zeg je bijvoorbeeld dat je het niet weet of reageer je niet .Sommige mensen hebben een soort inlevingsvermogen of voorzien bepaalde dingen en vinden het leuk om te weten hoe andere erover denken tevens zet de vraag ertoe aan je over je leven na te denken en wellicht bewuster te leven naar dingen die je echt zou willen (misschien niet voor iedereen )
Dit onderwerp staat bij spiritualiteit en levensbeschouwing . Ik ben ook niet echt oud of zo ,maar het interesseert me wel . en ik heb wel een vaag vermoeden net als veel mensen wat ik dan belangrijk zou vinden . Meestal zijn het dingen die je je hele leven leuk heb gevonden .



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 28-12-2001 17:01 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

zorg er voor dat de bier industrie niet falliet gaat. vind ik wel goed van mijzelf.

iemand schade aangedaan... alleen mensen die mij schade aandoen en hebben aangedaan hebben schade door mijn toedoen opgelopen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 28-12-2001 19:44 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Ik hoop dat ik kan terugkijken op een leven waar ik overwegend gelukkig ben geweest. Ik hoop dat ik in positieve zin wat voor mensen betekend heb, ik hoop dat ik de dingen geleerd heb die ik moest leren...


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-12-2001 20:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik hoop dat ik een zinvol leven heb gehad, de uitdagingen die ik tegen ben gekomen nit uit de weg ben gegaan en een positieve invloed op enkele mensen heb gehad.

maar de dood =


UnDEAD
Immortal? I hope not!
Usericon van UnDEAD
Posted 28-12-2001 22:31 by UnDEAD Wijzig reactieProfiel van UnDEADQuote dit berichthttp://undead.thegraveyard.org/

Als ik me blijf voelen zoals ik me nu voel zal dit niet lang meer duren...

Mooie momenten: Carolien, Vampie

Leed? Mensen die ik achter zou laten...


That is not dead, which can eternal lie, yet with strange aeons, even death may die - H.P. Lovecraft


Satan
Usericon van Satan
Posted 30-12-2001 1:26 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

ik denk nu dat ik de vewarde reacties begrijp . Voor mij is dit onderwerp vrij 'normaal ',omdat ik hier heel vaak bij stil sta .
Iemand anders kan deze vraag anders interpreteren .
In de vraag zit niet besloten een wens dat iemand zou sterven, maar is meer een soort 'gereedschap' om je leven op een rijtje te zetten .Wat wil je echt met hart en ziel .
Als je je niet goed voelt kan ik aanraden boeken te lezen over regressietherapie ,hier staan ook vragen om je probleem te benaderen (vaak weet jezelf niet wat je precies dwarszit wat voor conditioneringen deze toestand in stand houden ).



Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 30-12-2001 1:42 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2001 1:26 schreef Satan het volgende:
ik denk nu dat ik de vewarde reacties begrijp . Voor mij is dit onderwerp vrij 'normaal ',omdat ik hier heel vaak bij stil sta .
Iemand anders kan deze vraag anders interpreteren .
In de vraag zit niet besloten een wens dat iemand zou sterven, maar is meer een soort 'gereedschap' om je leven op een rijtje te zetten .Wat wil je echt met hart en ziel .
Als je je niet goed voelt kan ik aanraden boeken te lezen over regressietherapie ,hier staan ook vragen om je probleem te benaderen (vaak weet jezelf niet wat je precies dwarszit wat voor conditioneringen deze toestand in stand houden ).



Weer zo'n figuur die een boekje gelezen heeft en vervolgens denkt even intelligent te doen...


SCUM FUCK


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 30-12-2001 10:59 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2001 1:42 schreef Duxmortem het volgende:
Weer zo'n figuur die een boekje gelezen heeft en vervolgens denkt even intelligent te doen...
Ben ik niet met je eens...ik ben het met veel van Satan's denkbeelden eens...
Aan de andere kant, misschien heb ik wel dezelfde boekjes gelezen

[Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 30-12-2001 10:59]


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2001 15:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oe Suus, gefeliciteerd, dan ben je ook een poser !


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen