|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
battles slecht? whahaha, moet je Beherit voor de grap eens proberen... |
|
CD's van Viking crown hebben ook zo'n ranzig geluid. Heeft iemand die laatste van hun trouwens ? |
|
quote: En wat dacht je van ...and justice for all? Die resonerende bas..... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: De laatste tijd zijn wij bezig geweest dit te proberen. En ik zeg je: nee dank je! Ik wil een studio, zodat ik op SPELEN kan concentreren, wat het een beetje degelijk neerzetten van je muziek is echt verrot! Of misschien was het de verrotte mini-disc recorder die het 'em deed... In ieder geval is ons tien-jaar-oude draagbare casseterecordertje met ingebouwde mic wel leuk, en na FLINK equalizen nog wel aan te horen, maar ik betwijfel of iemand dat soort geluid echt zou waarderen. Ik kan je wel wat als voorbeeld sturen. |
|
Het maakt mij niet zoveel uit hoe de productie v/e cd is, maar het moet niet te erg zijn zoals bij Darkthrone, das ZO slecht.. daar vindt ik gewoon geen ruk meer aan.. |
|
Ares, m.a.w. jij wil gewoon een goeie productie? |
|
quote: HAHAHAHAHA!! Inderdaad, geniaal!! Of anders de eerst 3 demo's van Mutiilation!! CULT!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: En geen fout word of Holocausto!! FOR BEHERIT IS MAJESTIC!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: ja, ik heb hem volledig in mp3-vorm. de produktie is net als de twee vorige. jammer want ze hebben best goede nummers (alhoewel ook die irritante keyboardnummers in aantal toenemn) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-01-2002 20:16] |
|
Ooit een cd van Crematory gehad waarbij je het geluid van de plektrumaanslag harder hoorde dan de distortion The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat zeggen mensen nou wel vaker, dat Darkthrone slecht geproduceerd is, waarom dan |
|
Mmmmja ik snap het ook niet echt. Waarschijnlijk omdat het niet klinkt zoals Rhapsody of Tristania of andere overgeproduceerde meuk. |
|
Ze hebben toch in interviews gezegd dat ze expres een brak geluid willen om die oude sound te evenaren; verschil is alleen dat die sound te maken heeft met gebrek aan budget/ mogelijkheden toendertijd en zij het kunstmatig naapen; is net zoiets als met een moderne versterker een buizenversterker simuleren ipv een échte buizen te gebruiken. gewoon nep dus... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-07-2002 10:22] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nep! Je bedoelt dat die witte gezichtjes ook gewoon geverfd zijn? Het zijn dus gewoon mensen? |
|
warpaint is gewoon om hun puberpuisten te verbergen ..en het verbergen van hun rotte grafbakkes in het algemeen; check Abbath zonder paint maar eens [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-07-2002 10:27] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Trouwens, over welke Darkthrone hebben we het? De laatste 3 studioplaten klinken anders behoorlijk goed productioneel gezien (geen overproductie, maar gewoon goed). Verder interesseert het mij geen klote wat voor productie het is, als het maar niet zo'n typische 'moderne black metal' productie is want al die platen vervelen me al na 1 keer afdraaien, of eerder zelfs. |
|
Ildjarn klinkt ook niet altijd even zuiver |
|
quote: Son of Northstar zuigt echtwel. Op welke CD staan Svarte Hjerter en Nattens Ledestjerne? |
|
I dunno... |
|
Op 'Det Frysende Nordariket'. |
|
Ik heb écht een gruwelijk grafhekel aan slecht geproduceerde cd's Mijn stereo laat het niet toe slechte producties te draaien Ik ben nogal een high-end audio freak namelijk.. Er zijn een paar bands die het kunnen hebben (hmmz.. 1 iig, Darkthrone - Transylvanian hunger) maar meestal is het imho zonde van de moeite die de muzikanten in het componeren/ opnemen hebben gestoken. Een slecht geproduceerde CD van Death bijvoorbeeld zou eeuwig zonde zijn.. Stel je 'Human' eens voor met een brak drumgeluid bijvoorbeeld! Ik kan me, als fervent muzikant en high-end audio freak, dan ook niet voorstellen dat het de bedoeling van een band kan zijn op CD kut te klinken.. Edit --> ik bedoel dus hoe een CD/ LP klinkt, puur de kwaliteit van de opnamen, niet van de muziek.. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 07-07-2002 14:51] |
|
Als een produktie bij de muziek past, vind ik het prima. Bij technische death metal past geen gruizige produktie, en bij smerige muziek als sommige black metal is het wat raar als het allemaal heel helder klinkt. Verder ben ik een low-end audio geluidsterrorist en kan het me niet ranzig genoeg zijn . |
|
Daar ben ik het mee eens, de produktie moet bij de muziek passen Imho om een band zo overtuigend mogelijk over te laten komen.. |
|
Heh ja soms past een brakke productie gewoon bij de muziek en soms niet. voorbeeldje waarbij ik het absoluut wel vind passen is "The Call of the Wood" van Opera IX En Darkthrone's Panzerfaust ook natuurlijk. Zenial |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |