|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga én naar Hellendoorn én naar Tilburg dag er na. |
|
Klinkt goed maar waar is Hellendoorn. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Capslock staat aan! En Hellendoorn ligt in Overijsel, nooit van het pretpark gehoord? |
|
quote: Je wilt het niet weten. Ik dacht dat ik nooit meer een reden zou hebben om die kant op te gaan. |
|
COVEN WORLDWIDE! Ik zal wel moeten dus heavy metal is the law |
|
.. |
|
Ook een Belgische datum bekend?? Hier moet ik echt bij zijn!! King Diamond heerscht enorm zwaar!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Hm, Tilburg. Aangezien Mercyful Fate verrotte weinig meer optreed, zal het maar weer eens King Diamond worden. Lang geleden dat ik die band voor het laatst live zag, zeg. edit. Godver, tilburg is op een zondag. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 29-11-2005 21:29] |
|
http://covenworldwide.org/site/read_more.php?newsid=47 Hier zie ik die data nog niet staan. En op de 013 site kan ik het ook zo gauw niet vinden. |
|
gaaf zeg! Hopelijk ben k dan in Nederland! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
übervet! Dat wordt twee keer gaan |
|
Als ze ook in Tilburg zijn dan ben ik daar bij. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
GAAF! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Yeah! Mijn goede humeur is plots nóg beter! No Time For Tomatoes |
|
Het mijne niet, maar dat zal wel door die uitvaart komen waar ik vanmiddag heen moet. Anyway, Hellendoorn is mij te ver, ik wacht nog even op een bevestigde datum in Tilburg. |
|
denk dat ik hier wel heen ga |
|
Cool, op de fiets naar een king diamond show! wel gaaf dat ze in de Lantaarn staan! stoere zaal! |
|
King Diamond Hell-Yeah !!! |
|
King Diamond, die wil ik wel zien!!!!!!!!!! Daar zou ik zelfs op een zondag voor uit mijn luie nest kruipen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
KING DIAMOND!!!!!!! They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote:gaaf hé! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik zou het toch wel graag zeker willen weten. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Heel goed! |
|
LOL! Hmmz daar moet ik heen! Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |