|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Nokturnal Mortum - Goat horns Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik heb 'm net bij Displeased vandaan. Daar hebben ze 'm momenteel in voorraad (ik heb 'm verder idd nergens gezien...). En hij kost maar 11,50 euro. Dus als ik jou was, zou ik je slag slaan. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Een open deurtje: Limbonic Art. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Children of Bodom |
|
quote: Inderdaad Are You Dead Yet? is echt een super cd. word nog leuk 28 jan. int Podium In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
Esoteric gebruikt een keyboard achtig apparaat die voor flinke hoeveelheid sfeer zorgt en ze immens bruut maakt. |
|
quote: LA is enorm gaaf maar het is niet 'bruut' in de zin van een Nile of Decapitated. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
LA kan anders behoorlijk bruut zijn. Neem een nummer als Pits of the Cold Beyond van Ad Noctum. FUUUUCK wat een heerschend nummer is dat toch. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Elke band gebruikt wel een beetje keyboards, hoe bruut of hoe gay ze ook zijn, maar ik begrijp waar je heen wilt. Bij veel bands vind ik de keyboards best aardig, maar nooit onmisbaar. Alleen bij Xasthur vind ik de toetsen echt heerschen. Volgens mij is dat de enigste band waar ik het toetsenwerk echt een meerwaarde vind toevoegen aan de muziek. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Mystic Circle. |
|
Crowbar gebruikt in de reguliere nummers geen toetsen ... ze hebben wat outro nummers daar wel ietwat in Maar ze zijn wel bruut |
|
Negura Bunget heeft wel brute stukken met keys Suck my piss |
|
Opera IX schiet me ineens te binnen en dan vooral het eerste album. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Inderdaad, Negura Bunget heeft ook mooi toetsenwerk. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Axel F. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: signature |
|
Shape of Despair Zenial |
|
PHLEBOTOMIZED demo,en eerste ceedee (meer heb ik nietv van die gasten). the GATHERING demo 1 en always ceedee 1 |
|
quote: Het electronische gebeuren bij Esoteric heerscht ook hard, maar dat is natuurlijk niet te vergelijken met het toetsenwerk van andere bands. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Esoteric is ook niet echt toetsen he .. meer saples maken en gebruiken van juist gespeelde stukken |
|
quote:Zeeeeer brute plaat ja. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ik vind nieuwe schijf Children Of Bodom zuigen tis geen deathmetal meer te noemen (mischien ook nie de bedoeling) maar goed daar vind ik de keyboards niet meer leuk gebruikt worden alleen op Something Wild zijn ze goed en mooi in de achtergrond verwerkt Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Lange zin man. Brute bands met keyboards...eh...tja. Ballistic vind ik persoonlijk wel tof, hoewel er ontzettend weinig (maar toch wel) keyboard in gebruikt wordt. Verder wordt er in "mijn" genres nogal spaarzaam met keyboards omgegaan, hoogstens voor intro's heavy metal is the law |
|
Edguy :D In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |