|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Nu net The aeonic majesty van Mutant aan het luisteren. Is black metal die af+toe behoorlijk doorrost en keyboards erbij heeft Zenial |
|
Myrkskog! althans de eersteling Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dan was je aardig off-topic! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Een beetje! De volgende keer zal ik mezelf modderererereren! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: ben benieuwd, vond jullie vorige werk erg goed te pruimen |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Daarmee doelde Jenje eerder op jouw/jullie IQ dan op de, gebrekkige, informatie in de begin post. Ik ben zelf een liefhebber van black metal maar daarom ga ik toch nog niet "Lunar Aurora!" of "Klabautamann!"roepen? Iedere mongool heeft toch wel een beetje door dat gemiddelde zaaddodende viking/pagan/power band NIET bruut is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Emperor!!! Dat niemand deze band genoemd heeft! Voor de rest scheen ik ook wat te horen op de eerste plaat van: Setherial - Nord (ik weet niet of er in de andere platen ook wat voorkomt) [Dit bericht is gewijzigd door Faceless Unknown op 01-12-2005 14:40] There is no religion higher than Truth! |
|
Opeth, en zeker op het laatste album! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Inderdaad. Greycloak, ik heb afgelopen nacht over je gedroomt. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 01-12-2005 14:43] |
|
quote: quote:1e post in het topic, hehehe. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Vertel me dat zaterdag maar, als ik gay-ass Lain mee kan krijgen tenminste. Zal je kopje dit keer niet vergeten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dark Lunacy! keyboards, strijkers, koren.. Zenial |
|
ministry ministry ministry ministry ministry ministry ministry ministry ministry ministry ministry ministry ministry ministry [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 01-12-2005 16:27] |
|
Anaal Nathrakh. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: nee, ministry ministry ministry ministry ministry ministry ministry ministry ministry ministry ministry ministry ministry ministry dat is pas bruut |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 01-12-2005 17:02] |
|
quote:Anaal Nathrakh. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Was Ministry al genoemd? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
en Panzerchrist? carcasstrid |
|
quote: Idd. En ik wil Neglected Fields nomineren. Dat beukt toch best wel. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Aborym one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Naar mijn mening is bij Nile het keyboard soms ook wel echt goed gebruikt |
|
Op de plaat Tribe van Sadist worden ook wel leuke keyboard-partijen gebezigd. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |