|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee, dat is voor homo's. heavy metal is the law |
|
Niks homo's! EDGUY HEERSCHT GODVERDOMME! CAPSLOCK OOK!! THIS POST HAS BEEN INSPIRED BY SKULLFUCKz0r. Bruce Banner |
|
quote: Niet waar |
|
quote: Point proven heavy metal is the law |
|
godver Bruce Banner |
|
Dragonforce is dan wel een toffe band met keyboards. Maar die zal ongetwijfeld al vernoemd zijn. heavy metal is the law |
|
quote: Nee dan die gaye Children of Bodom troep. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ishrauthum Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Diabolicum, Aborym, Jesus Martyr signature |
|
Moonsorrow heeft ook een keyboard..of synthesiser ore what the hell it may be..Toch een rete brute band [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 30-11-2005 17:15] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Edguy, Dragonforce, Stratovarius... goeie bands met keyboards.. Hooray for power(gay)metal!! In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
Wat fijn dat iedereen zo serieus met deze topic omgaat. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: wij zijn toch altijd serie(moordenaars)us..en vooral Ontopic!!!!!!! Er zit in Nu metal ook veel keyboardwerk.. American Head Charge vink ook wel bruut enough Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Definieer "bruut" Er zijn kennelijk mensen die rondhuppelende homo;s die over elfjes zingen bruut vinden .. |
|
Nocturnus, alles van 'the key' ..nog steeds gaaf Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Ze zingen niet over elfjes Jenje.. http://www.headcharge.com/media.php?s=2 kijk ff die video all wrapped up maar.. het zal jouw smaak wel niet wezen, maar het maakt mij happy..en dat is het belangrijkst. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
.... ik had het niet eens tegen jou .... meer over van die powermeuk liefhebbers ..... |
|
quote: Bij rondhuppelende homo's die over elfjes zingen heb ik meteen een Rhapsody-assiocatie. Verschrikkelijk! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ik zou Moonsorrow en Nokturnal Mortum en zulk soort vinking/pagan meuk ook niet bruut willen noemen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Wat Jenje zei..definieer bruut.. Ik vind moonsorrow goed in het gehoor liggen..is dan allen death bruut?? aan welke eisen moet het voldoen om "bruut"te zijn?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
maar ik zag ook iemand Rammstein noemen. De twee bands die jij opnoemde ken ik niet, maar Rammstein vind ik allesbehalve bruut. Sowieso vind ik er geen hol aan, maar da's een ander verhaal. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ik had het in mijn post ook meer over bands die naar mijn mening de toetsen nog aardig goed verwerken zonder dat het al teveel gejengel wordt, dus niet direct 'brute bands'. Brute bands met toetsen.. pfftt.. die heb ik nog niet kunnen bedenken.. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 30-11-2005 21:12] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Rammstein doet mij ook niets..maar toch zijn er volkstammen genoeg die erbij zweren alszijnde de ware metal..dat is gelukkig de vrijheid van mening en keuze... zo genoeg offtopic gelult..of was dit wel ontopic?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
maar eigenlijk vind ik 't dan niet echt in een 'bruut' topic pas. Net zomin als Dream Theater trouwens. (zag ik ook genoemd worden) Ook zag ik iemand Opeth opnoemen, maar zoals ik het ervaar, gebruiken die hin keyboards eerder als ondersteuning (of vulling, maar dat vind bij deze band een beetje oneerbiedig klinken), veel solo's heb ik nog niet gehoord (geef maar een voorbeeld, misschien ben ik in de war) Edit: 'bruutheid' vind ik een absurd criterium om muziek goed/slect te vinden. Ik wil hier dus niks over genoemde bands zeggen, ik zeg allen dat ik 't dan niet zo in dit topic vind passen! [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 30-11-2005 21:17] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |