|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
diverse bands spelen er dan, welke weet ik nog niet. dat wordt weer |
|
Uhuh! |
|
Oh,oh www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Iniuria en Emotie zijn volgens mij bevestigd. Voor de ZM-ers onder ons HERRIE'S bandjes. Komt allen en neem wraak of gewoon gezellie www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
hahahaha dat klopt ja, Zal die van emotie nu z'n broek wel aan houden |
|
Maakt mij niet zoveel uit sta waarschijnlijk toch ergens aan de bar www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
van af 16:00 uur |
|
quote: Hahahaha.. wraak waarvoor? Anyway, sloopdagen in de Doc is wel leuk.. |
|
Ik neem m'n familie mee als uitje. Cabaret van Herrie. |
|
quote: Dat hij ze hier volgens hunnie loopt te stalken cq af te zeiken enzo www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: ech wel barhang cultuur is cool |
|
quote: Ohja ach hij schijnt mailtjes rond te sturen naar sommige mensen haha, meer ook niet. |
|
helemaal niet naar mij, ik voel me buiten gesloten |
|
quote: Moet je Rensykdom even vragen |
|
blurgh, net als ik niet kan natuurlijk Je moeder. |
|
en ik maar denken 30 november en dat dat morgen is... pfff echt in de war laatste tijd... Je moeder. |
|
Mag je die kroeg dan slopen ofzo? |
|
nee, je lever |
|
EMOTIE en INIURIA gaan inderdaad acte de presence geven. voor meer info check de sites van deze bands. www.freewebs.com/emotie_band (666%HATEUALLCABARETCORE) en www.iniuria.nl (DEATH/GRIND) nu al zin in! De Docter staat voor ons altijd garant voor een leuke sfeer, goed geluid en een hoop VERLEPTE THEEDOEK: breng jij mij dit keer thuis? |
|
quote: Ehm, doe ik een andere keer incl. 2 kratten bier en een ritje naar Luttenberg voor een Bas was het toch?? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
staat me vaag iets van bij... dat had je toch met Zatte Ab geregeld? |
|
quote: Als jij jezelf zatte ab noemt wel ja www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
|
|
Komen er dit jaar wat meer mensen in de pit staan buiten zeker? en Crowdsurfen van afvalbakken Bietje Moonen tegen de ruiten achter het podium "Sehnsucht" |
|
Dit was toch voorheen Sloopzondag?? Aggro-sief www.aggro.nl |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |