|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
[edit]@aggrozanger Eerder op vrijdag? Nooit meegemaakt.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-12-2005 11:07] |
|
quote: Is het niet de ene keer op een vrijdag en dan verderop in het jaar op de zondag Achja, vorige keer was leuk.. wel zat enzo omdat ik vergat te eten s' avonds.. |
|
quote: Ok, nja kan best joh!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote: neuh was volgens mij altijd op zondag hoor 2x per jaar, april en 2e kerstdag daggik |
|
quote: Hmzz, er staat me wel iets bij van een vrijdag. Maar goed, altijd gezellig dus wel aanwezig. |
|
quote:Joa precies haha Ben ook meestal wel zat en dat wil net zo goed op een vrijdag als op een zondag. Dus. hehe |
|
quote: |
|
Misschien zijn hwulff en ik er ook. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Leuk |
|
ik weet het nog niet, nog even kijken of ik dan in zwolle ben Je moeder. |
|
quote: Klopt maar omdat 1de kerstdag op een zondag is organizeren ze dit nu op vrijdag. Vroeger was dit op vrijdag toen hete het band sesies maar dat is wel een jaar of 6-7 geleden. maar gewoon een bult zoep'n |
|
quote: hahaha psies |
|
quote: Zaterdag dan? Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote:Komen kreng! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Krukkendans? |
|
quote: |
|
voor de liefhebber: 16:00 uur EMOTIE 20:00 uur INIURIA |
|
Broek uit! En verder? |
|
geen idee. interesseert me ook niet. |
|
Allemaal komen, veel zuipen en daarna slopen... |
|
gho gho gho gho... emotie begint om 17:00 uur trouwens. |
|
mooi dan kom ik om 18:00 |
|
17:00 - 17:45 Emotie 18:00 - 18:45 Headshot 19:00 - 19:45 Upshot 20:00 - 20:45 Iniuria 21:00 - 21:45 My Great Devastator 22:00 - 22:45 Monolith Monsters 23:00 - 23:45 Educational Chaos |
|
ah nice jammer dat die zanger van my great devastator vervangen is, of is hij weer terug? hij maakte de show, en gaaf ook nog Je moeder. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |