|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
*schop* |
|
hehehehe. |
|
Aaaarrrg Morgen al mooi zoep'n |
|
juustem! maar eerst vanavond overleven volgens mij ga ik weinig meekrijgen van oud en nieuw met al die dagen na elkaar hehe Je moeder. |
|
quote:vnaamd dan? |
|
aanwezig |
|
quote: Aan het sparen voor morgen en zaterdag. |
|
quote: Nie piepn keerltien, zoepn zaj! Morgen helaas werken van 13-21, dus non-present. Toch een hekel aan de docter. Life doesn't get much better than this! |
|
hehe en waar komen we nu net vandaan Je moeder. |
|
Jouw schuld! naja, pwnd dus Life doesn't get much better than this! |
|
hehe bierrrr Je moeder. |
|
morgen iig om 5 uur naar onze vriend herrie kijken bij emotie, daarna headshot, floris beloofd hehe. en om 9 uur my great devastation kijken met de nieuwe zanger, ben benieuwd! Je moeder. |
|
|
|
Nah, ook maar heen |
|
Emotie, was een bak teringherrie (toepasselijk), Headshot was wel een aardige combinatie van stijlen, Upshot klonk ook wel aardig maar dat was etenstijd. My great devastation was erg gaaf, de nieuwe zanger moest ik even aan wennen maar paste wel goed. Alhoewel ik het over de grond gerol wel mis bij zijn performance Al met al een leuke sloopvrijdag, inclusief de bergen sneeuw. |
|
idd de sloop vrijdag was leuk maar die terugweg nog leuker mn fiets hielt er me op iemand is blauw van het vallen en vanavond weer |
|
quote: He Danny Jij hier Volgens mij was jij ergens anders blauw van |
|
quote: tleven isch schwaer |
|
quote:hahahaha eee Danny! vanavond nieuwe poging |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |