|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
See My Solution en Aggro 6 januari 2006 @ Flashback Vriezenveen [titel gewijzigd] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 06-01-2006 22:52] Aggro-sief www.aggro.nl |
|
Account aanmaken hier--> http://photobucket.com/ Vervolgens daar bladeren kiezen, foto van je schijf afhalen (oftewel zoeken naar waar die op je pc staat) en uploaden kiezen. Linkje met de [ url ] ervoor geheel kopieren en hier neerzetten. Klaarrrrr [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-12-2005 10:50] |
|
quote: Dank U!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote: Mindscan is supervet!! echt!! Lekkere mosh muziek!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote: Als ik ga dan ga ik voor Snaack, ik hoop dat hij zijn jurkje aanheeft dan.. |
|
quote: Zal je toch moeten komen, kun je het zien!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote: Nee joh, je kan ook nog met mij mee "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Oh, trek jij een jurkje aan dan? |
|
Ok Mayo, als jij komt trek ik een jurkje aan ok [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 05-12-2005 15:22] |
|
quote: Snel quoten voor je het weer weg gaat halen, maar is goed.. kom wel kijken dan |
|
quote: Wellicht, dat beslis ik de dag zelf wel.. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
"me and my big mouth" |
|
quote: Beloofd he.. ja he.. wel doen hoor!! |
|
Anders wil ik ook wel weer een te korte sportbroek aandoen... Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote: Ik blijf wel thuis! |
|
En Devious dan? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Devious heeft niet gereageerd, dus.... |
|
quote:Je weet het volk wel weg te jagen!!! Maar aanwezig. |
|
quote: Jij weet het volk anders ook wel weg te jagen knaapje..,staat je nog iets bij van sixty?? Aggro-sief www.aggro.nl |
|
Sixty!? dappere speerwerper op de kop meppen.. leuk werk! |
|
Auw! |
|
quote: JERRY JERRY JERRY!!! |
|
quote:Wij mochten in ieder geval spelen, kun je van anderen niet zeggen. |
|
quote: heey brakert..dat klopt.. maargoed..waarschijnlijk waren wij stukken beter dan de andere bands..en konden de andere bands het neit aan dat ze zo vernederd werden, dus hebben wij maar niet gespeeld! Maar geen grote mond he..je kunt ons beter bedanken..door mij konden jullie daar spelen en geld verdienen! [Dit bericht is gewijzigd door Aggrozanger op 06-12-2005 19:48] Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote:Vandaar dat jullie allemaal zo heel erg vrolijk waren na de tijd. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |