|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Overigens, See My Solution.. misschien kan Snaack ipv een jurkje aan te trekken.. een roze SMS girlie aan doen? |
|
Nog even wat spammen voordat Modzillah er is. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Wrrrrrrong topic |
|
Burning Hatred is toch huis huisband in Vriezenveen? [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 06-12-2005 22:12] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Forever! |
|
quote: Geen probleem he Aggro-sief www.aggro.nl |
|
*schop* Aanstaande vrijdag dus!!! |
|
quote: ...SMS anders nooit aan de bak?... wtf? Bruce Banner |
|
quote: Sarcasme, jeweetwel.. See My Solution is gaaf! |
|
quote: Snaackz0r, laat je jurkje maar thuis.. ik zal niet aanwezig zijn Jammer, voor mij geen Mindscan en See My Solution |
|
quote: ik ben mod. ken ik niet. Bruce Banner |
|
quote: Ohja, sorry. |
|
Afwezig! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Bastards! |
|
Van de partij! [ www.deluzion.nl ] |
|
quote: psst, breng ff een extra copie idbewijs mee, kan ik de ojeesee show afwerken |
|
quote: Argh De scanner doet het dus niet meer en ik ben het helemaal vergeten Ik maak wel gelijk 100 kopietjes, hehehe |
|
quote: euhm, 1 is wel genoeg hoor [Dit bericht is gewijzigd door hammer op 04-01-2006 14:03] |
|
Nou, deze gig hebben wij helaas moeten cancellen :/ Ik wijt het aan communicatieproblemen. Verder zal ik de vuile was hier niet buitenhangen Anyway, SMS + Aggro, speelze! |
|
Jammer Snaack, geen gig met Aggro samen meer dan of komt er een vervolg datum? |
|
quote: Dus, Mayo, dat laat ik even in het midden. We hebben iig niets afgesproken n.a.v. het cancellen van deze gig. |
|
quote: Okidoki, das duidelijk.. nog geen of nooit meer een vervolg datum. Hmmzz kom toch eens spelen in Zwolle dan, ah toe? |
|
quote: Dat moet te doen zijn |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |