![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Overigens, See My Solution.. misschien kan Snaack ipv een jurkje aan te trekken.. een roze SMS girlie aan doen? ![]() ![]() |
|
Nog even wat spammen voordat Modzillah er is. ![]() ![]() ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Wrrrrrrong topic ![]() ![]() |
|
Burning Hatred is toch huis huisband in Vriezenveen? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 06-12-2005 22:12] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Forever! ![]() |
|
quote: Geen probleem he Aggro-sief www.aggro.nl ![]() |
|
*schop* Aanstaande vrijdag dus!!! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ...SMS anders nooit aan de bak?... wtf? ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Sarcasme, jeweetwel.. ![]() See My Solution is gaaf! ![]() |
|
quote: Snaackz0r, laat je jurkje maar thuis.. ik zal niet aanwezig zijn ![]() ![]() |
|
quote: ik ben mod. ken ik niet. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Ohja, sorry. ![]() |
|
Afwezig! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Bastards! ![]() |
|
Van de partij! ![]() [ www.deluzion.nl ] ![]() |
|
quote: psst, breng ff een extra copie idbewijs mee, kan ik de ojeesee show afwerken ![]() ![]() |
|
quote: Argh De scanner doet het dus niet meer en ik ben het helemaal vergeten ![]() Ik maak wel gelijk 100 kopietjes, hehehe ![]() ![]() |
|
quote: euhm, 1 is wel genoeg hoor ![]() [Dit bericht is gewijzigd door hammer op 04-01-2006 14:03] ![]() |
|
Nou, deze gig hebben wij helaas moeten cancellen :/ Ik wijt het aan communicatieproblemen. Verder zal ik de vuile was hier niet buitenhangen ![]() Anyway, SMS + Aggro, speelze! ![]() ![]() |
|
Jammer Snaack, geen gig met Aggro samen meer dan of komt er een vervolg datum? ![]() |
|
quote: Dus, Mayo, dat laat ik even in het midden. We hebben iig niets afgesproken n.a.v. het cancellen van deze gig. ![]() |
|
quote: Okidoki, das duidelijk.. nog geen of nooit meer een vervolg datum. Hmmzz kom toch eens spelen in Zwolle dan, ah toe? ![]() |
|
quote: Dat moet te doen zijn ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |