|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Bitchfiiiiiiiiiight |
|
quote: Ik zei niet gaan porvoceren Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote: Verdorie! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Doe je niX aan Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote: klinkt wel een beetje jaloers |
|
quote: jaloers is dan weer een groot woord..maar zeker wel jaloers..dat wij niet konden spelen.. en wij jullie hebben aan gegeven als vervangende band van Bodyrot en Devious!! Dus.. Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote: Hahaha, damn wat ben je toch een ontzettend schattig broekie en laat jij je heerlijk kennen. Overigens ook lekkere promotie zo hee, ja jongens.. komt ut zien.. Aggro speelt alle bands naar huis. Gok dat Mindscan jullie in deze terecht naar huis zullen spelen, als See My Solution het al niet gedaan heeft. Overigens, spelen jullie als laatste met Aggro? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-12-2005 21:26] |
|
Kunnen we nog mooi na SMS en Mindscan het Wapen in. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Speelt Rutan soms in Aggro? |
|
quote: Heh ssssst toch.. |
|
quote: *hoestbui* |
|
quote: Alleen Aggrozanger en Dappere_speerwerper van zm. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 06-12-2005 21:28] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Aggrozanger heeft wel wat weg van de 'oude' Rutan |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Of zou dit een tweede TMDC zijn, maar dan nog slechter.. edit: Sorry, ben in een wat vervelende bui.. ben een vrouw he, heb je wel eens. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-12-2005 21:32] |
|
quote:moet ie ook maar eens een vriendin vinden .. |
|
Jammer is dat. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Mocht ook wel een keer! Zelfde trucje een keer toegepast toen je nog in GOS zat, duurde ook al zo lang voordat er een keer wat terug kwam, jochie. |
|
quote: |
|
Nou nou mannen (en jochies) wees Aggrozanger eventjes heel dankbaar voor alles wat hij voor alle bands doet. Voor de bands SMS en Mindscan stel ik voor dat de contactpersonen van de bands allemaal een bloemetje meenemen voor meneer zijn regelkunsten. Jullie mogen dankbaar zijn dat hij jullie weg zet, anders kwamen jullie nooit aan de bak. Oh Aggrozanger, ook nog bedankt voor die ene avond in popfront.. met die vette line-up (Detonation!!). Dankjewel hoor.. |
|
Dus als ik het goed begrijp wordt Aggro vervangen door: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: zo die zit! |
|
Je hebt een plaat voor je kop. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hee die heb ik gezien op Baggerfest, leuk bandje wel.. gaven een prima optreden weg. [nog meer offtopic]Wanneer zou ModZillah er aan komen[/offtopic] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |