|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
als je dat maar in de bus doet en niet tegenover mij hehe Je moeder. |
|
Hehehe, het was dan ook hypothetisch, Jaapmans. Morgen maar eens op Arnhem Station overnachten, als ik morgen niets beters kan regelen . |
|
Owned. Ik heb gelukkig kunnen regelen dat er een auto met chauffeur klaarstaat in Utrecht |
|
ik heb kunnen regeln dat we heen en terug in een auto zitten Je moeder. |
|
Baas boven baas ofzo Hehe. |
|
Ik heb voor op de heenweg een trein met machinist geregeld. |
|
beter shit! Je moeder. |
|
|
|
:multivitamientje: Je moeder. |
|
Vogelgriep ja? |
|
mwa, voel me net iets beter dan dat hehe wel griep maar tis zo goed als over nu Je moeder. |
|
Beginnende griep is prima weg te zuipen. Dat heeft wel als gevolg dat je twee weken gaar bent, maar je moet er wat voor over hebben |
|
mwa, tis geen beginnende maar een eindigende he Je moeder. |
|
owwww in dat geval. Pak den jenever, kapitein! |
|
En ik mag de hele avond fijn beheren.. Dus gedraag jullie, want ik laat je er zo kankerhard uitpleuren... Alleen Reetmond mag zich misdragen. |
|
Als je maar uit mijn anus blijft, ja. Tot vanavond |
|
vanaaf fijn gaymond date-rapen |
|
quote: "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Alleen als je een Marduk tanga aan hebt mag je naar binnen? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik heb wel gereserveerd, maar mijn slaap plek gaat niet door, de hoer Against God and Government |
|
quote: gewoon komen jij! dan ga je maar tijdens inquisition weg "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ja dat ken ik, de laatste keer heb ik 3,5 uur moeten lopen omdat de trein opeens stopte in Doetinchem Against God and Government |
|
Ik heb ook geen slaapplek, mar ik ga wel gewoon. Over een uur en 3 kwartier richting de bushalte! |
|
Hij was fijn! Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |