|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
niet echt dat is op, en ben beetje ziek dus nog niet naar super geweest. |
|
bier is de remedie. probeer maar... Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
maarja, het is op Je moeder. |
|
dat dacht ik vrijdag en zaterdag nog ook ja. |
|
Ach vast wel een avondwinkel in Deluf? |
|
quote: Inderdaad ik heb een leuk zustertje nodig die mij bier komt brengen |
|
*belt Elsje* |
|
quote: natuurlijk, had je toch al wel eens gezien? Avondwinkel ARYAN. |
|
quote:Of een cafetaria. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
mn werk is ook nog 2 uur open, gratis bier enzo. maarja. |
|
quote: Kan ik me niet herinneren. Maar mijn geheugen is 0,0 dus het zou goed kunnen. |
|
quote: 2 minuten bedoel je? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Open, niet lopen rob. |
|
Je moeder. |
|
quote: lezen is ook een vak apart.. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
:D |
|
quote: Infinity heeft vaag wel wat Stierikon invloeden. Vooral door die akoestische gitaar in de nummers. En Weltbrand vind ik meer het tegenovergestelde van die nieuwe Moonfogsound, hoewel het allebei een industriële touch heeft. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 24-01-2006 6:54] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:dan heb je niet goed geluisterd. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
toch wel, net weer terug gevonden. weet alleen de naam niet... Je moeder. |
|
@Duys: Ja, jij zei dat je mij wel zou herkennen! En ik heb nog iemand aangesproken "Hoi, ben jij wie ik denk dat je bent?" - ik was namelijk je naam vergeten. Ik kreeg als reactie "Eh..., nee, ik denk niet dat ik ben wie je denkt dat ik ben.". Toen zei ik: "O, oke, doei." Verder niemand gezien! |
|
ze krabbelt terug! Je moeder. |
|
quote: Ja, we moeten maar eens stappen ondernemen! |
|
juist! volgende keer iedere vrouw in de gvh aan een kruisverhoor onderwerpen! zoveel werk is dat toch niet bij bm concerten hehe Je moeder. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |