|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee. |
|
je bent gewoon alles vergeten omdat je zonodig die verwarming moest knuffelen jaap! |
|
quote: hm, zag net opeens dark medieval times hier liggen, ooit gekocht, nooit geluisterd bedenk ik me net :D eens opnieuw oordelen Je moeder. |
|
quote: + 1 We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Het nieuwe werk jaap, vanaf Rebel Extravaganza. |
|
'Dark medieval times' heb ik hier ook wel liggen maar ik vind het persoonlijk maar meuk. Zal hun nieuwe werk maar weer eens checken. Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
quote: ken er één nummer van en die vond ik paar jaar terug vet. lekker wazige industrial met wat metal Je moeder. |
|
positief denken : het is beter dan 1349. |
|
quote: Nou dan. begin dan niet gelijk te zeuren, pauper Ik stuur je wel wat nummers! |
|
haha wat is niet beter dan 1349 dan.. Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
quote: Ketter, Satyricon heerscht 1349 er 100x uit. Over kutbands gesproken... Totaal niet vergelijkbaar |
|
pff zelfde drummer dus vergelijkbaar, voor het positief denken motto. |
|
Jezus Geef mijn cd's nou maar terug jij addergebroed! |
|
quote: juist hehe Je moeder. |
|
Kom maar halen |
|
zullen we maar weer ontopic gaan? hehe lijkt satyricon op één van de drie bands? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 23-01-2006 22:46] Je moeder. |
|
quote: *stapt op de trein* |
|
Van Satyricon zijn de demo en de laatste twee CD's wel ok. De rest is overbodige standaard meuk? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: |
|
je kan ere beter in stappen huhuhuh Je moeder. |
|
quote: Doelenstraat 116 |
|
quote: Nee man, ik ga altijd op het dak zitten. Lekker goedkoop, je weet toch swa? |
|
quote: Staat het bier koud? |
|
quote: [beavis&butthead-modus] [/beavis&butthead-modus] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |