|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Onder de noemer Neckbreaker's Ball staan deze bands op vrijdag 14 april in Bibelot te Dordrecht: -HYPOCRISY -SOILWORK -AMORPHIS -ONE MAN ARMY AND THE UNDEAD QUARTET -SCAR SYMMETRY Crowbar komt niet meer! OPEN: 19.00 UUR AANVANG: 20.00 UUR 20 EURO Vvk v.a. 21-01 bij Velvet Music, Vriesestraat 110, Dordrecht-centrum. Ook is er de mogelijkheid om te reserveren op de site van Bibelot. www.bibelot.net [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 26-02-2006 22:49] |
|
Huh? Vreemde mix ... staat deze package in nog meer plaatsen? |
|
Geen idee. |
|
Na, ben niet zo'n Hypocrisy liefhebber. |
|
Als er een leuke support komt ben ik erbij. in de 013 is Hypocrisy me aardig bevallen. |
|
Beter. Nu nog even weten wie de supportacts worden... |
|
Crowbar site en forum weet nog van niks ... EDIT: Hypocrisy site ook niet ... [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 20-12-2005 19:16] |
|
quote: Tour data zijn pas net vrij gegeven, en nog niet alle opties zijn confirmed. vandaar dat de data nog niet op de sites staan denk ik. supports zijn nog niet bekend. |
|
Oeh, daar ga ik wel proberen bij te zijn, Bibelot is een gave zaal voor die bands! |
|
quote:weet jij dan wel de andere data? |
|
Mocht deze shit fucing doorgaan dan is deze gast erbij !Nog meer gewicht in de zaal, hehehehe. Fuck the world and fuck you |
|
Nu nog de zaterdag erop in Vera ofzo |
|
quote: ik gok zo van niet, vraag me niet waarom... |
|
quote:dude .. laat me nou dromen ... zal toch wel weeer een teringschijt eind weg zijn |
|
weet je, misschien komen ze toch in Vera, maar vraag me niet waarom. |
|
... Allah akhbar! Maar jij weet geen andere data/plaatsen? |
|
Nein, ich weiss es nicht! Is een metallysee boeking denk ik, rommelig dus...., maar zeker weten doe ik het niet, vraag me niet waarom.... |
|
quote: Weet welke data er vrij gegeven zijn, maar weet verder niet welke opties in nl staan. |
|
Cool. Het staat idd al op de site van Bibelot. Voor mij is het lekker dichtbij dus denk ik wel dat ik er zal zijn. Weet er iemand of ze nog bands nodig hebben om in de support te staan of gaat dit weer van de platenmaatschappij/boekingskantoor uit? |
|
Ik hoorde laatst dat de 3e band in de package is Soilwork is geworden! |
|
aaaarrrggggg!!! ik word gek!!!! teveel heersch deze maanden!!!!! carcasstrid |
|
quote: hell yeahhhh, assie, da wordt bij Peter slapen heee |
|
quote: jaja.. ik ga vet aan de baco ja!!! carcasstrid |
|
Crowbar bevestigd hier nog steeds niets van ... |
|
quote: Dan doe ik met je mee!!! |