|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Wipeout op de PSX had gave muziek. Alle geluiden uit doom 1,2 en 3 kan ik dromen.... Suck my piss |
|
quote: Noem mij gestoord, maar ik heb een gigabyte vol staan met gamemuziek! Ik vind zelf Zeldamuziek t vetst Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
Silent Hill Soundtrack is de /vetste/ soundtrack die ik ooit gehoord heb bij een game. Ben bezig met een coverband ervan gestalte te geven |
|
vEtt3 muzak idd! Jammer als spel, dat het me zoveel aan Resident Evil doet denken. Suck my piss |
|
quote: Ja dat hebben wij ook al een paar x gedaan met de band! Is vet gaaf joh Wij kunnen dat Bowser Battle muziekje spelen van Super Mario 64 en die Metroid tune Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
De subtielere deuntjes uit resident evil 1. Vooral de save-room muziek is erg fijn. En natuurlijk alle zelda muzie |
|
Ik had ergens een link met Doom 1 en 2 muziek.. weet alleen niet meer waar. fuck! |
|
quote: ahaha Ik ga ook ff zoeken! ik heb wel ergens breakcore met mario en doom samples. Suck my piss |
|
Eggerland Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
'k vond vroeger dat muziekje zo leuk dat uhm bij zo'n spel met een pinguin die over ijs glijdt en dingen moet ontwijken etc te horen is zo leuk.. Was voor de MSX iig.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 21-12-2005 11:43] |
|
Ik heb bij de weg ook een rapstukje op die standaard Mariotune... echt lol Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
Dat spel heet ook Pinguin volgens mij. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: d00d, RE en SH lijken dus niét op elkaar. RE is hakkebeuke, terwijl SH psychologisch geweld is van de bovenste plank. Check de film Jacobs Ladder trouwens (met Tim Robbins) daar zijn de games op gebaseerd. |
|
quote: rofl yuo got teh MICRO! Tim Robbins heeft mooie rollen gedaan. Bedankt voor de tip! Zowiezo, everybody know's you run faster with a knife. Suck my piss |
|
BOOM HEADSHOT YEAH! episode 9 al gezien? |
|
nog niet, maar dat ga ik zeker doen!1 Suck my piss |
|
Ik moet 'm ook nog kijken, moet alleen ff mn schijfruimte pimpen![edit]!11!!!1! [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 21-12-2005 11:52] |
|
2 Duitse jongens die zichzelf "the blackseed boys" noemen coveren allerlei nummers uit oa de top zoveel, maar ook 2 van die speldeuntjes. Die hebben ze echt gaaf gedaan. O.a. Marioland. http://www.blackseedboys.de On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Het deuntje van Frantic Freddy op de C64 dat mannetje waarmee je hamburgers moest maken .... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
OST van Settlers IV is ook vet zwaar gaaf. |
|
quote: Metal + game: die ouwe F-Zero muziekjes, bijvoorbeeld die van de N64.. die zij ook vet om te spelen Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
hou eens op mij te quoten. |
|
quote:Haha o ja.. Ff opgezocht; Antarctic Adventure (Konami, 1984 - MSX) Penguin Adventure (Konami, 1986 - MSX) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 21-12-2005 11:59] |
|
Sorry, die laatste ging per ongeluk Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
quote: Nou geef je SH echt te veel credit dude En btw dat pinguin spel heet "arctic adventure" volgens mij... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |