|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bier van huis! Lolly voor WIM! Suck my piss |
|
kick |
|
quote: Ik heb helaas een vrij slechte upload (moet hem delen met 8 mensen), dus het duurt sowieso even. Wat mij het beste uitkomt is die nummers te mailen, heb jij een geschikte account daarvoor? edit: het lijkt erop dat je HIER de soundtrack kan downloaden! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 22-12-2005 15:28] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
aha, ff kijken! [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 22-12-2005 15:28] |
|
aah, vette shit! bedankt voor die link, deze zijn goed zat |
|
Mooi zo! Graag gedaan natuurlijk Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ik had de soundtrack van Silver op cd, ik ben hem kwijtgeraakt verdomme. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nee deze, geniale muziek hoor, klassiek Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja, dat is dus dezelfde Die boxshot van jou heeft dezelfde S als de boxshot op Gamespot. Daarbij herken ik jouw boxshot dan ook van toen ik Silver geleend had. Toen was ik alleen nog niet zo intensief met muziek bezig, laat staan goede muziek, dus ik denk dat het me daarom ontschoten is. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: "Save the princess quick!" Because she wants a dick. And if you set her free, you'll get the pussy." Ik ken hem Ben alleen de titel kwijt, weet jij die zo? Btw, ik meende dat je een hekel aan hip hop had? |
|
quote: Hee, die ken ook nog. Vroeger ook veel op de MSX gespeeld. Met een cassette-recorder spelletjes opladen, wat een ramp. Vond de muziekjes van Pippols, Zaniac, The Goonies, en Adventure Land wel grappig. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 22-12-2005 18:57] |
|
quote: Ik heb de titel ook niet.... En he, zelfs ik kan een uitzondering maken dit is gewoon te melig Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
quote: Top, dit is echt geniaal! Weet iemand hier namen van bands die dergelijke muziek maken? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:Meestal is dit soort dingen moeilijk te vinden, ik (stoned) kan ook even niets bedenken! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: H.E.R.O. !!! Te gek spel. Wat ziettie er hier mooi uit! Ik had 'em op de c64, dacht ik. |
|
quote: Ik heb de titel: Supermariobrthers van Benefit. Lyrics post ik wel in hiphop-topic. |
|
muziek van counterstike is zaad. Suck my piss |
|
Misschien omdat er geen muziek in CS zit? Goede spelmuziek: Shadow Of The Colossus, ICO, Legend Of Zelda, Silent Hill, Resident Evil, ... |
|
Morrowwind Bruce Banner |
|
quote: Ook wel heerschend ja. Er was toch ook nog extra spelmuziek bij te downloaden? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Bij Morrowind worden de mp3,s netjes meegeleverd. Kijk maar in de map music. This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
quote: de Aztec map heeft wel een ambiance Suck my piss |
|
quote: Geniaal Kan me herinneren dat de muziek van aleste en Treasures of the usa ook gaaf was. Kings Valley ook trouwens. Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |