![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bier van huis! Lolly voor WIM! Suck my piss ![]() |
|
kick ![]() |
|
quote: Ik heb helaas een vrij slechte upload (moet hem delen met 8 mensen), dus het duurt sowieso even. Wat mij het beste uitkomt is die nummers te mailen, heb jij een geschikte account daarvoor? edit: het lijkt erop dat je HIER de soundtrack kan downloaden! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 22-12-2005 15:28] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
aha, ff kijken! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 22-12-2005 15:28] ![]() |
|
aah, vette shit! bedankt voor die link, deze zijn goed zat ![]() ![]() |
|
Mooi zo! Graag gedaan natuurlijk ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
ik had de soundtrack van Silver op cd, ik ben hem kwijtgeraakt verdomme. ![]() |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Nee deze, geniale muziek hoor, klassiek ![]() ![]() |
|
Ja, dat is dus dezelfde ![]() Toen was ik alleen nog niet zo intensief met muziek bezig, laat staan goede muziek, dus ik denk dat het me daarom ontschoten is. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: "Save the princess quick!" Because she wants a dick. And if you set her free, you'll get the pussy." Ik ken hem ![]() Ben alleen de titel kwijt, weet jij die zo? Btw, ik meende dat je een hekel aan hip hop had? ![]() ![]() |
|
quote: Hee, die ken ook nog. Vroeger ook veel op de MSX gespeeld. Met een cassette-recorder spelletjes opladen, wat een ramp. Vond de muziekjes van Pippols, Zaniac, The Goonies, en Adventure Land wel grappig. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 22-12-2005 18:57] ![]() |
|
quote: Ik heb de titel ook niet.... En he, zelfs ik kan een uitzondering maken ![]() ![]() Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... ![]() |
|
quote: Top, dit is echt geniaal! Weet iemand hier namen van bands die dergelijke muziek maken? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote:Meestal is dit soort dingen moeilijk te vinden, ik (stoned) kan ook even niets bedenken! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: H.E.R.O. !!! Te gek spel. Wat ziettie er hier mooi uit! Ik had 'em op de c64, dacht ik. ![]() |
|
quote: Ik heb de titel: Supermariobrthers van Benefit. Lyrics post ik wel in hiphop-topic. ![]() |
|
![]() muziek van counterstike is zaad. Suck my piss ![]() |
|
Misschien omdat er geen muziek in CS zit? Goede spelmuziek: Shadow Of The Colossus, ICO, Legend Of Zelda, Silent Hill, Resident Evil, ... ![]() |
|
Morrowwind ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Ook wel heerschend ja. Er was toch ook nog extra spelmuziek bij te downloaden? ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Bij Morrowind worden de mp3,s netjes meegeleverd. Kijk maar in de map music. ![]() This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ ![]() |
|
quote: de Aztec map heeft wel een ambiance ![]() Suck my piss ![]() |
|
quote: Geniaal ![]() Kan me herinneren dat de muziek van aleste en Treasures of the usa ook gaaf was. Kings Valley ook trouwens. Life doesn't get much better than this! ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |