|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Final Fantasy VII geweldige muziek. |
|
Owh en niet te veregten GTA, vooral Vice City, leuke jaren 80 muziek, en speciaal de rock zender V-Rock. |
|
quote:Penguin Adventure ja Het ultiem heerschende MSX spel met een muziekje dat nooit meer uit mijn hoofd is verdwenen: [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 21-12-2005 12:09] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Dude, (de) Silent Hill (serie) is een van de vetste games die ik gespeeld heb. De besturing is drie keer niks maar daar krijg je zo'n supervette sfeer en verhaal met verwijzingen naar religie/psychologie voor terug. Ik zou het bijna game-literatuur willen noemen. |
|
quote: Haha oldskool M'n 1e MSX-spelletje ooit Leuk muziekje ook. O en het deuntje van Manic Miner [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 21-12-2005 12:33] |
|
@ FRNK hoe heet dat spel ook alweer? ik ken het namelijk wel! Wat dacht je van deze: Knightmare Heerschend spel. Maar nu moet ik zeggen dat het muziekje mij niet meer helemaal bijstaat. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 21-12-2005 13:14] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Carmageddon II We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:HERO was dat O ja knightmare, had ik ook, gaaf spelletje toen ja Muziek weet ik ook niet meer nee. Goonies ook lache trouwens En Zanac, en Hard Boiled, en en en haha.. mooi man |
|
Muziek van Grim Fandango is Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Shadow of the Beast op de Amiga. en Commando op de C64 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Klopt, dat is inderdaad geweldige muziek. De muziek van Baldur's Gate is ook top Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Need for speed 2 |
|
quote: Het muziekje weet ik ook niet meer, maar ik weet wel dat het melodietje was die goed in je kop bleef hangen! (mmhh..., niet echt goed dus...laat maar weer) Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Ik weet niet welk deel dit is, en ik heb ook geen verstand van de serie, maar er is iig 1 deel die een vriend van me ooit es een tijdje speelde en daar zat bij elk gevecht precies hetzelfde teringliedje onder! Wat een hell! Ken 't nu nog uit m'n hoofd.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Dat is dan niet Final Fantasy VII, maar volgens mij is het dan V ofzo. weet niet precies uit mijn hoofd |
|
hell's march van red alert http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
nouja het was iig met een soort 'trompet' geluid dat ging als; TA-TA-TATA-TADAM-TAAAAAAAAA x2 TARATA-TATA-TA!TA! x4 en weer opnieuw, excuses voor de debiele uitleg Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ik hoor het muziekje gelijk weer in mijn hoofd. Maar FF VII heeft wel de beste soundtrack naar mijn mening |
|
quote: Die had ik ergens gepost... ff zoeken... http://www.sirgalahad.org/paul/doom/ |
|
quote: de reden dat dat spel verslaven was. bij 1 of andere prehistorische flightsimulator TFX zat ook wel vage psychedelische muziek, maar kan er niets van vinden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Alle Zelda's. Vooral die eerste zijn nooit meer uit mijn hoofd te krijgen lijkt het. Verder zat bij Gran Turismo 4 veel goede muziek. Vette rock, maar ook klassiek. |
|
Diablo II |
|
quote: Ik ben aan het zoeken, kan vooralsnog niks vinden (DC++), heb jij evt mogelijkheid om die shit ergens up te loaden? Supervette soundtrack idd; game ook maar weer eens in de pc stoppen. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 22-12-2005 10:02] |
|
Duke Nukem Theme van Megadeth! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |