|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Godver. De goudvishal is zeker weten de place to be wat betreft goeie optredens! Jammer dat het zo ver weg is. Hopen dus dat het Bolwerk of Vera deze package ook binnenhaalt. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hier moet ik bij zijn! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
OMGWTFBBQSAUCE!! *is er bij!!!* Bruce Banner |
|
Jo Primordial, tuurlijk On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hopen dat dit op nog wat meer plaatsen in Nederland komt |
|
quote: wat nou?! die heb ik al wel gezien.. Moonsorrow für den sieg! Bruce Banner |
|
@ Necrobert: Bolwerk had de show van 8 april al binnen(van zeer betrouwbare bron vernomen ), maar Sneek paste niet binnen de routing. De chauffeur mag niet verder dan zoveel km rijden per dag en Sneek was gewoonweg te ver rijden. choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
quote:SCHIJT Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
lol, dat is ook lullig, scheelt maar 2 uur rijden |
|
Nee, dat wordt dus Goudvishal, Willemeen, Doornroosje en Staddijk. Verder mag de chauffeur niet Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Voor zover ik weet is er maar één show in NL voor deze package. |
|
quote: hahaha, nope... |
|
ehm necrobert noemde 3 zalen in een omtrek van 20 km... |
|
hahaha dan nog, nope..... |
|
OMG hier ga ik echt zo erg bij zijn Moonsorrow |
|
quote: Geen idee, ken het niet. Ik heb Primordial ook al 4 keer gezien, maar ze heerschen zo verschrikkelijk On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hier ga ik ook wel naar toe...heb Primordial al zeker 15 keer gezien maar ze blijven gewoon erg goed Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Serieus joh? Die zanger is gewoon geweldig. Die uitstraling en lichaamstaal, tijdens de nummers. Heb je ze ook gezien op Wacken dit jaar? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik heb ze nog nooit gezien Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Niet eens in Leeuwarden paar jaar terug? spelfout weggehaald... |
|
quote:Neeeheee Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Ben niet naar wacken geweest dit jaar. Enkele jaren terug hebben ik ze zelfs op een prive feestje gehad welke ik bij een kameraad thuis in de kelder had georganiseerd....gewoon geweldig dat ze voor slechts enkele pilsjes en een slaapplek vanuit Berlijn naar Roermond kwamen om bij ons in de kelder te spelen voor wat uitegenodigde vrienden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Eindelijk, Moonsorrow in de Goudvis... Maar volgens mij heb ik n optreden... |
|
quote: Ik hoorde dat ze ook in Dynamo kwamen. Daar ben ik dan zeker bij! |
|
Hell Yeah!!! daar moet ik ook maar weer bijzijn... en weeeer aan de andere kant van het land! volgens mij moet ik zelf maar eens wat bands naar zuid-holland gaan halen |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |