|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb m ergens, maar ik heb me in ieder geval al slecht gelachen... Als ik m vind zet ik m hierop, kee? |
|
quote: gaarne Ik zit me ook al suf te zoeken, maar er is niet heel veel over te vinden... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
ok, stop de persen... ik heb hem al gevonden... op de website van Large If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Zijn ze er nu mee gekapt ofzo? Niets meer van ze gehoord..... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Aaaaaa ik heb alles van Type o Negative....behalve die!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Ik heb 'm al een paar maanden.. "Blood, Sweat And Tears - A Tribute To Type O Negative" Alle nummers zijn trouwens via AudioGalaxy te downloaden. 1 - End Of Green - Black No. 1 - 05:33 2 - Frown - In Praise Of Bacchus - 09:08 3 - Graveworm - Christian Woman - 05:35 4 - Mandrake - Everything Dies - 04:41 5 - Gardens Of Gehenna - Prelude To Agony - 04:37 6 - Despairation - Wolf Moon - 06:44 7 - Incubator - Set Me On Fire - 03:12 8 - Delight - My Girlfriend´s Girlfriend - 03:40 9 - Cryptic Carnage - Blood And Fire - 05:29 10 - Aion - Everyone I Love Is Dead - 05:24 11 - Moonlight - Love You To Death - 07:54 12 - Asterius - We Hate Everyone - 06:21 13 - The Dreamside - Die With Me - 07:00 Wel leuk dat "My Girlfriend's Girlfriend" door een vrouw word gezongen Hakkuh |
|
Waar zijn de almachtige oude Slow Deep and Hard nummers? Op dat stukje Prlude to Agony na? [Dit bericht is gewijzigd door GutFuck op 10-04-2002 19:37] The only time a man should wear make up on his face is after he's been embalmed! |
|
ik heb ergens gehoord dat typo :w niet meer in europa mag optreden is dat waar en zo ja waarom? |
|
quote: Heb je ook de eerste persing van Origin of the feces - not live at Brighton beach? (heeft een Z-W cover en Paranoid staat er niet op) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Het is idd jammer dat dat album blijkbaar niet zo geliefd is bij de coverende muzikanten! |
|
Mensen die de oude Slow deep & hard-stijl missen zouden eens Warpath - Against everyone kunnen checken; hatecore met identieke zang! Dichterbij Slow... heb ik niet gehoord. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-04-2002 2:01] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: dank (voor het lijstje dus...) If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: is vast en zeker een flut-gerucht waar geen reet van waar is... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Nu al een tribute voor Type O Negative?? Belachelijk, de tijd gaat ook snel als je pas 23 bent . Wat is het volgende tribute, eentje aan Nile? Children of Bodom?? Slipknot??? |
|
quote: het concept "tribute cd" is tot op het bot uitgehold en inherent hieraan gedegradeerd. ik laat die dingen gewoon links liggen. |
|
Ik ben anders wel beniewd naar "the next thousand years are ours". |
|
Die hebt ik! En die is cool. Maar ja, da's dan ook een goudeerlijk underground tribute, aan een - voor de muziekstroming - ECHT belangrijke band (het gaat hier uiteraard over Darkthrone). Bovendien heeft het meerwaarde door de multimedia-CD erbij met allemaal plaatjes, interviews, reviews, en een complete muziektheoretische ontleding van A Blaze In The Northern Sky (niet dat dat zo fucking complex is ) etc. etc. EN live-opnamen en demo's op mp3 ook nog erbij, laat ik dat niet vergeten. Jah dat tribute heerscht |
|
Jah ik ga'm bestellen, samen met de Megiddo/Ramapage split thnx trouwens voor het uppen van Megiddo, kan m'n mail wel lezen hier maar niet beantwoorden. |
|
Tof, ik wist niet dat er nog exemplaren waren. Ik heb nr. 32 maar ik weet eigenlijk niet hoe gelimiteerd hij is. De hoes is gedaan door iemand bij wie ik op school gezeten heb, wat is de wereld toch klein... |
|
Heb je het nu over de split of over de tribute? De tribute is iig niet gelimiteerd heb ik begrepen. Megiddo/Rampage is idd bijna niet meer te krijgen! |
|
Hmmmmz, ik had het over de tribute. |
|
quote: Van die laatste hoeft 't je niet eens te verbazen trouwens. Zijn ook al op tour met In Flames, dus ik kijk nergens meer van op. Touché, pussycat! |
|
quote: Ik heb dit al eerder gelezen, maar dacht toen dat het om een grap ging. In Flames en Slipknot gaan toch absoluut niet samen Waarom gaat In Flames überhaupt met zo'n kut band touren.. toch maar de commercie in ofzo? Hakkuh |
|
quote: Er is wel een overvloed waarvan er behoorlijk wat meuk tussen zit. Toch zijn er een zzoi zeker het luisteren waard; zoals de Slayer, Carcass, Morbid Angel & Death tributes. Er zou wel eens een Terrorizer tribute mogen komen. Een Nocturnus tribute. Een Autopsy tribute etc. etc. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: wat betreft een autopsy tribute kun je beter de band murder squad uitchecken. Deze zweedse band is zwaar beinvloed door autopsy en brengt binnekort iets uit waar chris reifert zelf ook op meedoet. en een terrorizer tribute?? ik vind hun cd echt super maar voor een tribute moet een band toch wel wat meer hebben gepresteerd dan een cd hebben uitgebracht. er zijn zoveel bands die een briljante cd hebben uitgebracht en daarna kutzoi of niks. nee, mijn eis voor een tribute is dat een band daadwerkelijk iets heeft betekent voor de metalscene. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |