|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Dynamo Deathfest bekt natuurlijk een heel stuk leuker maar zo vind ik het ook wel best |
|
Nee joh. Het was voorheen toch ook geen 'Baroeg deathfest'? Eindhoven deathfest zou te veel eer zijn voor de kutste stad van Nederland... |
|
Iets met beginrijm ofzo. Baroeg's Blackmetalspektakel zou dan weer meer in de richting komen. Anyways.. De naam van het gebeuren is nu dus veranderd, wellicht dat er een goedgezinde mod de topictitel kan aanpassen of komt Ruud nog met een nieuw topic op de proppen zodra de flyers klaar zijn? |
|
Was het niet beter om een locatie te zoeken in het zuid westen van NL. Er is al zo weinig hiero. Rotterdam was ideaal (niet perse baroeg ofzo). OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
Ooeeehhh. Avulsed & Gorerotted klinkt leuk de prijs is? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote:Geloof maar gerust dat men dat geprobeerd heeft. |
|
Fuck zooi lees t nou pas...nou, vergeet t dan maar. dan ben ik er niet.Eindhoven, godsamme. Fuck the world and fuck you |
|
Eindhoven en Rotterdam is qua afstand een pot nat. Maar de Baroeg had toch wel iets... Geef mij voor dit sfeervolle festivalletje toch maar Baroeg. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Kan een vriendelijke mod misschien even de topictitel veranderen in 'Neurotic Deathfest 2006'? Dankjewel |
|
Dynamo is wat ruimer opgezet als Baroeg. Buiten dat krijgen jullie nu allemaal 15 bands voor dezelfde prijs als dat je er eigenlijk 10 kreeg. Ook kun je de bands nu wat beter zien, dat kan af en toe wel eens tegenvallen in een overvolle (maar overigens erg gezellige) Baroeg. Evengoed, geen slechte deal lijkt me. |
|
quote: jawohl Bruce Banner |
|
|
|
HATE uit Polen is zojuist bevestigd. |
|
quote: DAMN!!! Ruud je heerscht!!!! carcasstrid |
|
Bah. Hate of niet, Eindhoven zuigt verdomme !!!!! Fuck the world and fuck you |
|
SANATORIUM is zojuist bevestigd. |
|
Tering........... een mini fuck the commerce Hell Yeah! *ff ergens een arrangement met bad regelen* [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 03-02-2006 0:34] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
SARPANITUM (UK) toegevoegd. Line-up is compleet nu: Gorerotted (UK) Psycroptic (AUS) Disavowed (NL) Avulsed (ES) Prostitute Disfigurement (NL) Hate (PL) Arsebreed (NL) Insidious Decrepancy (US) Infected Malignity (JP) Sanatorium (SK) Godless Truth (CZ) Vomit The soul (IT) Mental Horror (BR) Emeth (BE) Sarpanitum (UK) Dus, allemaal komen nu zodat we uit de kosten kunnen komen enzo ;-) [Dit bericht is gewijzigd door neurotic op 03-02-2006 0:41] |
|
kom op lui, gewoon komme! Eindhoven is echt wel te doen vanaf Rotterdam.Ik kom vanaf Groningen ja?! |
|
ja hoor carcasstrid |
|
Ik hoorde van het weekend dat PYAEMIA een reunie optreden gaat doen!!! MALADORUS RANDIDITY The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Baroeg was leuker geweest, nou ja makkelijker, maar voor deze line-up ga ik zeker wel naar Eindhoven The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
Pyaemia een reunieoptreden? Waar heb je dat gehoord? |
|
quote: he maar die lui waren toch nog helemaal niet zo lang uit elkaar? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |