|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Van de Boudisque Utrecht verkoper met z'n Arsebreed shirtje; zeker nog z'n zondagse kater miauwende.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wanneer begint de voorverkoop? |
|
quote:snel |
|
De voorverkoop begint later deze week via Ticketservice. Kaarten zijn dus verkrijgbaar op alle ticketservice voorverkoop punten (150 grotere postkantoren, alle GWK's, etc.) en in Dynamo zelf. HATE heeft helaas moeten cancelen, deze zijn nu vervangen door ANATA uit Zweden. |
|
quote: Cool, Anata is een stuk interessanter dan Hate als je het mij vraagt. Vette band. |
|
flyer: |
|
On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
hate |
|
gaaf! free metalmarket slaat zeker op de intree? |
|
quote:Bij binnenkomst staat er een metalmarket opgesteld welke bij de entreeprijs is ingebrepen. Uiteraard dienen de gekochte items aldaar wel gewoon keurig betaald te worden |
|
vette flyer!! ik denk dat we wel op bezoek komen ja |
|
De 'after show party' wat houd dat in? Een lokaal bandje, of gewoon een tiener disco? Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Dat houdt in dat je een half uur na de bands niet gelijk in de tl-buizen staat te kijken, maar dat je in de kelder nog lekker door kan zuipen en ouwehoeren tot een uurtje of 4, onder het genot van goeie en lompe metal. |
|
quote:\ Bah, wat een kapitalistische instelling. |
|
Ik kan helemaal niks op ticketmaster.nl vinden over het festival. Is het soms al uitverkocht |
|
Vanaf woensdag zijn de kaarten te koop, vandaar. |
|
Oke dan! |
|
MetalJan is een kuthomo No meat is sweater |
|
Stoer hoor, schelden vanachter een pc! |
|
quote: Verder alles in orde? Anyway, wordt een leuk feestje; ben ook benieuwd naar het nieuwe Dynamo, ben er nog niet geweest. |
|
quote: dat is nogal een contradictie... ik ben er toch niet, k ga toch liever shoppen in berlijn... The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
http://www.ticketmaster.nl/html/artist.htmI?l=NL&artist=NEUROTIC%20DEATHFEST Ofwel, vanaf morgenochtend 10:00 uur in de voorverkoop... ik zou zo zeggen, ga maar voor de deur van het GWK/Postkantoor liggen allemaal ;-) |
|
Kaartje besteld! |
|
Ik moet nog een kaartje bietsen, maar ik ben zeker aanwezig op deathfest |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |