|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Is inmiddels binnen! |
|
mooi!volle bak! |
|
Voorproefje: Avulsed live in Moskou. http://www.youtube.com/watch?v=x4VGI3IM4F4 |
|
*schop* On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
o ja, kut, gaat niet meer lukken |
|
quote: Nah, wordt heerschend. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
hehe ja voor jou wel ja |
|
Ik weet nog niet of ik ga, kheb er het geld voor, en de zin. Maar niemand die meegaat |
|
quote: Er gaan vast wel wat mensen zijn On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ja, maar of ik die ken is een andere vraag. Zeg Zillah, hoevaak ben jij al benaderd door Erwin Greven of Bert om bij dat bandje in Stadskanaal te komen bassen? |
|
quote: Nou ik praat bijna dagelijks met Bert. Hij heeft het eens een paar keer genoemd. Hoezo dan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Oh, gewoon, ik doe de "zang" daar. En we hebben nog een bassist(e) nodig dus... |
|
quote: Tja met Bert over gehad. Ik zit een klein beetje moeilijk nu, ivm ik woon in Friesland, en ben pas sinds kort weer gaan spelen. Dus zou eerst toch weer wat willen oefenen. En dan zie ik verder. WIl wel, kan nog even niet. NOG niet. Ik ga weer ontopic, anders verhuis naar lultopic On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
zijn we bij! zijn we bij! |
|
Oggeuj. Ik heb inmiddels ook iemand gevonden die mijn chaperon zou willen zijn. |
|
quote: Ach, ik ga ook met m'n vrienden |
|
ik ga gewoon en mn vrienden volgen |
|
quote:Niks ervan. Uren maken achter dat drumstel jij! (doe ik dat achter de bar en de draaitafel..) [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 12-05-2006 16:50] |
|
quote:ok ik ga een potje rammen en dan ga daarna jou bij de bar lastigvallen.deal? |
|
Is goed. Of kom maar een plaatje aanvragen bij de afterparty |
|
pets! |
|
quote: Viel spass! door gebrek aan geld (en tijd ook) ben ik er helaas niet bij. |
|
quote: Ja rammen moet je, want anders moeten we iemand langzaam je drumstel laten afbreken tijdens een nummer On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Zo dat was weer een vet festivalletje. Wie was die gast die zijn kleding bijna uit deed, in ieder geval zijn hele lichaam met iedereen daar wilde delen, op het podium bij gorerotted? Vet gaaf geluid in de grote zaal. Alleen veeeeeeel te hard. Erg strakke bands allemaal, En ik ga pitten, ben vet moe On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |