|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
26-03: Baroeg Rotterdam 27-03: The Frontline Gent 06-04: Effenaar Eindhoven 07-04: Scum Katwijk http://www.impaled.info/shows/upcoming.html edit: ik weet dat er al ergens een topic over is, maar die is alleen voor Gent en de line up klopt niet meer [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 15-01-2006 14:25] carcasstrid |
|
Holy shit!!!! Monstrosity |
|
Hell, yeah. |
|
quote:+1! Effenaar it is for sure now.. |
|
DoF Suck my piss |
|
Ga je mee wim? |
|
quote: 26 mrt, baroeg. Das op een zondag. Lijkt me wel wat. |
|
Die datum in Baroeg is vast weer een middag? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: dat zal vast wel ja.. kindermatineeeeeee!!!! carcasstrid |
|
heh LOL Het is wel erg zeg, er komen zo veel goede concerten aan dat ik voor het eerst in mijn leven de noodzaak voel om een agenda bij te gaan houden |
|
quote:Wederom een dikke +1 hier.. psst: 11 februari X-TinXion en Cypher in Dynamo |
|
quote: Ja, ik ben supporter, ja. Tsja, deathmetal, hè. Maar Monstrosity is wél een band die ik kan waarderen. En hoe. Maar eens kijken of ik wel kan, btw. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 15-01-2006 15:03] |
|
quote: En keuzes moeten maken! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: jij kan best wel!!! nu niet terugkrabbelen!!!! carcasstrid |
|
Dan moet jij wim eens leren kennen. Ik schat de kans op 3.2564 % |
|
quote: Hehehe, ik moet het even bespreken met wat andere ouwe lijken, of en wanneer die gaan. Baroeg zou wel weer een keer leuk zijn om heen te gaan, dat is echt jaren en jaren geleden dat ik daar voor het laatst ben geweest. |
|
quote: ja schiet maar op dan! voor je het weet ligt daar de stekker eruit!! carcasstrid |
|
quote: Maar áls ik er ben, dan ben ik er ook. Dat moge duidelijk zijn. Monstrosity is dus de headliner? Want dan ga ik laat. Al die herrie ervoor. |
|
Ik denk het niet wim. Zo groot zijn ze hier niet. Denk eerder dat dat DoF is. |
|
quote: Oew. Dan kan ik weer vroeg weg, ook goed. |
|
Jij gezelligheids monster jij! |
|
In ieder geval mooi verdeeld over Nederland. Maar oke, zal Eindhoven wel worden. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Heb een kaartje gekocht voor de datum in de effenaar, maar blijk toch niet te kunnen. als iemand het voor een leuke prijs wil overnemen moet je me maar ff mailen! bvd. m_dittmar@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Teringlijer op 15-01-2006 17:51] OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
MONSTROSITY !!!!!!! Eindelijk! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Staat me iets bij van Podium Hardenberg... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |