|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
beter, daar ga ik zeker bij wezen in de baroeg. Inderdaad middagen daar zijn gevuld met hangjongeren, best irritant trouwens liever de goudvishal |
|
Kut ik moet Monstrosity zien maar er staan geen Finse data bij NOG niet hoop ik |
|
Vette toer!!!! Ergens aanwezig, kan Monstrosity en Impaled niet voorbij laten gaan |
|
w000000000tt!!! ask ergens een crashplek ken regele ben ik aanwezig!! |
|
Effenaar site staat dit= Deeds Of Flesh (USA) + Decapitated (PL) + Vile (USA) + Impaled (USA) |
|
Ik zal vast wel naar de Baroeg gaan Ik ben jong, ben ik dan ook een 1 van de irritante hangjongeren? |
|
Impaled en Deeds of Flesh Het zal wel Baroeg worden. |
|
gvd YO Daar ga ik bij zijn!! |
|
Decapitated en Monstrosity samen zou al helemaal geweldig zijn |
|
heen heen heen! |
|
Ben er denk wel bij in Baroeg |
|
quote:En nu staat er: Deeds Of Flesh (USA) + Monstrosity (USA) + Vile (USA) + Impaled (USA) bron: http://www.effenaar.nl/event.php?e_id=227 Dus geen Decapitated meer.. |
|
Ik hoop erbij te kunnen zijn in Baroeg. |
|
nogmaals... quote: OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
GODVER! waarom komen die lui alleen in het zuiden! |
|
ik zou met mijn OV die show op 6 april kunnen pakken "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Katwijk denk ik dan maar... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Aanwezig! |
|
ben erbij in de effenaar |
|
zoals altijd anwezig in baroeg wordt een gezellig dagje Expired,Erased and Forgotten |
|
Nog mensen die in Gent gaan kijken? signature |
|
misschien wel iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Dat wordt dan 1 band kijken en de trein weer terug halen |
|
ik kan daar blijven slapen gelukkig "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |