IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Monstrosity, Deeds of Flesh, Vile, Impaled tour 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Sindel
Usericon van Sindel
Posted 07-04-2006 16:02 by Sindel Wijzig reactieProfiel van SindelQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2006 15:51 schreef Judge M. het volgende:
Tussen de bands en na afloop achter de draaitafel rechtsachterin de zaal, kon niet missen.

En wie was u?

stond voor de draaitafels in het begin van de avond, kort blond haar(beetje hanekam).
Weet niet of je mij ook hebt gezien hoor

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-04-2006 16:05 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 april 2006 16:02 schreef Sindel het volgende:
stond voor de draaitafels in het begin van de avond, kort blond haar(beetje hanekam).
Dat doet wel een belletje rinkelen ja. Volgende keer maar eens gedag zeggen.

en

toch?

Sindel
Usericon van Sindel
Posted 07-04-2006 16:31 by Sindel Wijzig reactieProfiel van SindelQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2006 16:05 schreef Judge M. het volgende:
Dat doet wel een belletje rinkelen ja. Volgende keer maar eens gedag zeggen.

en

toch?

Wat sta ik er toch weer charmant op, maar niet heus....

renYek
Usericon van renYek
Posted 07-04-2006 17:31 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2006 16:02 schreef Sindel het volgende:

Dan heb ik jou lekker ook gezien

Sindel
Usericon van Sindel
Posted 07-04-2006 17:32 by Sindel Wijzig reactieProfiel van SindelQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2006 17:31 schreef renYek het volgende:
Dan heb ik jou lekker ook gezien

Wie was jij dan????

renYek
Usericon van renYek
Posted 07-04-2006 17:40 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Ik heb de eerste helft van de avond voornamelijk in het midden van de zaal, iets naar rechts gestaan. En tijdens Monstrosity helemaal achteraan in de hoek bij de bar.

Als je ergens
MISANTHROPHIC
DEATH
METAL

achterop een hoody hebt gezien, dan was ik dat

ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 07-04-2006 17:42 by ADHD Wijzig reactieProfiel van ADHDQuote dit bericht

was een leuke avond. alleen die zanger van monstrosity moet eens wat minder jointjes roken. zat er erg vaak naast. dat verneukte toch een beetje t optreden.

@ sindel: K heb je ook gezien... k sta achter je

Sindel
Usericon van Sindel
Posted 07-04-2006 17:42 by Sindel Wijzig reactieProfiel van SindelQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2006 17:40 schreef renYek het volgende:
Ik heb de eerste helft van de avond voornamelijk in het midden van de zaal, iets naar rechts gestaan. En tijdens Monstrosity helemaal achteraan in de hoek bij de bar.

Als je ergens
MISANTHROPHIC
DEATH
METAL

achterop een hoody hebt gezien, dan was ik dat

Mail maar een foto,misschien herken ik je dan ???????

renYek
Usericon van renYek
Posted 07-04-2006 17:44 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Zo'n apart hoofd heb ik niet hehe.
Naja, boeit verder ook niet

Sindel
Usericon van Sindel
Posted 07-04-2006 17:45 by Sindel Wijzig reactieProfiel van SindelQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2006 17:44 schreef renYek het volgende:
Zo'n apart hoofd heb ik niet hehe.
Naja, boeit verder ook niet

Nee nou wil ik het weten ook

Sindel
Usericon van Sindel
Posted 07-04-2006 17:50 by Sindel Wijzig reactieProfiel van SindelQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2006 17:42 schreef ADHD het volgende:
was een leuke avond. alleen die zanger van monstrosity moet eens wat minder jointjes roken. zat er erg vaak naast. dat verneukte toch een beetje t optreden.

@ sindel: K heb je ook gezien... k sta achter je

hahahaha sta je achter me op de foto of wat?
Tja als je geen gezichten kent, is het ook moeilijk om even hallo tegen iemand te gaan zeggen he.....

renYek
Usericon van renYek
Posted 07-04-2006 17:54 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2006 17:45 schreef Sindel het volgende:
Nee nou wil ik het weten ook

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php/2109940/16

Sindel
Usericon van Sindel
Posted 07-04-2006 17:56 by Sindel Wijzig reactieProfiel van SindelQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2006 17:54 schreef renYek het volgende:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php/2109940/16

Ok dan, leuke foto trouwens, maar k denk dat ik je niet hebt gezien!!!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-04-2006 19:33 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik heb renYek wel gezien

renYek
Usericon van renYek
Posted 08-04-2006 3:09 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2006 19:33 schreef Judge M. het volgende:
Ik heb renYek wel gezien

n zelfs heel even gesproken@

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 08-04-2006 3:11 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

en hoe was het?

renYek
Usericon van renYek
Posted 08-04-2006 11:58 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2006 3:11 schreef FRNK het volgende:
en hoe was het?

Impaled vond ik 3x bilnaad. Net zo strak als een ballon zonder lucht.

Vile was erg erg gaaf. Supergeluid, vette set en vette show

Deeds Of Flesh kende ik nog niet. Abnormaal strak, maar de muziek kon me niet boeien.

Monstrosity vond ik helaas een beetje tegenvallen.

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 08-04-2006 17:48 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Gister in Katwijk bleek Vile bijna in zijn geheel ziek geworden te zijn. In plaats daarvan speelde Constant Paranoia niet onverdienstelijk, al had ik liever Vile aan het werk gezien.

Impaled vond ik wel aardig. Deeds of Flesh was erg indrukwekkend, beter dan op cd..

Monstrosity was erg goed, maar ik vond dat ze iets te netjes speelden. Het had allemaal wel iets agressiever gemogen.. Desalniettemin een erg goede band..

Jammer dat alle bands zo'n vreselijk snerpend bass-drum geluid hadden, echt niet om aan te horen..

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

bloodcorpse
Reign in Bloodcorpses
Usericon van bloodcorpse
Posted 09-04-2006 17:39 by bloodcorpse Wijzig reactieProfiel van bloodcorpseQuote dit berichthttp://www.myspace.com/367841243

Het was een heerlijk avondje in katwijk.

Zeer jammer dat vile niet kon spelen, maar de invallende (huis?)band van Scum deed het niet onverdienstelijk.

Uiteraard kwamen we voor het geweldige DEATHMETAL package.

IMPALED was indrukwekkend. Goed en helder geluid, waardoor de songs uitstekend tot hun recht kwamen. Tot mijn grote vreugde putte men zowel uit het oudere werk van "the dead shall dead remain" als uit de laatste plaat. RAISE THE STAKES!!!!

DEEDS OF FLESH blijft een retestrakke en snoeiharde deathmetal band. Niks aan toe te voegen...

Dan MONSTROSITY ... voor mij de voornaamste reden om naar Katwijk af te reizen.... en zeer de moeite waard ... men speelde een geweldige setlist met nummers van alle platen, waarbij de nadruk op "In dark purity" (favoriet) en "Imperial Doom" lag. Hard, helder en uitstekend geluid. Jammer alleen van de zang, welke in het begin erg zacht in de mix stond. Dit werd later beter en als men nummers als "Perpetual War" speelt is het feest compleet.

Geslaagde avond en een leuke zaal zo in de duinen.

PS: Groeten aan Heerlen!

Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden!

Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 09-04-2006 20:45 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

Wie was dat miniatuur pismannetje dat tegenwoordig "zanger van monstrosity" speelt? Geen stem en nog minder stagepresence! Verder wel een geslaagd avondje hoor... vooral Deeds of Flesh vind ik elke keer weer geweldig. Loeistrak met een podiumprestatie die zó kurkdroog is, dat het weer superzelfverzekerd overkomt. Topband.

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 11-04-2006 14:56 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2006 15:40 schreef Judge M. het volgende:
De bandvolgorde was uitstekend gepland want het werd alleen maar beter alhoewel ik toch moet zeggen dat Deeds Of Flesh de morele winnaar was wat mij betreft. Monstrosity heb ik weleens beter gezien maar toen ze mijn geliefde The Angels Venom gespeeld hadden had ik ze dat meteen vergeven.

O ja, mevrouw Bitch, wie was U?

Ik heb zo'n beetje door de hele zaal gerend... Lange bruin/rode haren (geverft), lange rok en girlie aan.

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 11-04-2006 14:59 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

zelden zon slechte avond meegemaakt (effenaar). vond geen van de bands interessant, hoewel ik toch echt voor monstrosity kwam kijken. wat een troep was dat zeg, moest moeite te doen om er iets van te herkennen. bah!

Dolk
Usericon van Dolk
Posted 11-04-2006 15:30 by Dolk Wijzig reactieProfiel van DolkQuote dit bericht

Die avond stond ik de hele avond backstage. Zelden zo'n gezellig concert meegemaakt.
Heb alleen bij Vile in de zaal gestaan, en ik vond de nummers makkelijk te herkennen. Jammer alleen dat de drummer zo ziek was, en er daarom een klein foutje zat in New Age of Chaos.
Nja, het was echt heel gezellig. Het interview met Deeds dat ik gedaan heb die avond zal binnenkort te bewonderen zijn op www.burningmisery.com. Ohja, prijs uzelf gelukkig als u er ook in effenaar bij was, eerste show met de nieuwe gitarist van Deeds!

Dolk
Usericon van Dolk
Posted 11-04-2006 15:32 by Dolk Wijzig reactieProfiel van DolkQuote dit bericht

@bloodcorpse: lag het feit dat vile niet kon spelen aan de bassist of de drummer?

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-04-2006 17:49 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 april 2006 14:56 schreef DecomposingBitch het volgende:
Ik heb zo'n beetje door de hele zaal gerend... Lange bruin/rode haren (geverft), lange rok en girlie aan.
Dan had ik de goede voor me.

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com