|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat doet wel een belletje rinkelen ja. Volgende keer maar eens gedag zeggen. en toch? |
|
quote: Wat sta ik er toch weer charmant op, maar niet heus.... |
|
quote: Dan heb ik jou lekker ook gezien |
|
quote: Wie was jij dan???? |
|
Ik heb de eerste helft van de avond voornamelijk in het midden van de zaal, iets naar rechts gestaan. En tijdens Monstrosity helemaal achteraan in de hoek bij de bar. Als je ergens MISANTHROPHIC DEATH METAL achterop een hoody hebt gezien, dan was ik dat |
|
was een leuke avond. alleen die zanger van monstrosity moet eens wat minder jointjes roken. zat er erg vaak naast. dat verneukte toch een beetje t optreden. @ sindel: K heb je ook gezien... k sta achter je |
|
quote: Mail maar een foto,misschien herken ik je dan ??????? |
|
Zo'n apart hoofd heb ik niet hehe. Naja, boeit verder ook niet |
|
quote: Nee nou wil ik het weten ook |
|
quote: hahahaha sta je achter me op de foto of wat? Tja als je geen gezichten kent, is het ook moeilijk om even hallo tegen iemand te gaan zeggen he..... |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php/2109940/16 |
|
quote: Ok dan, leuke foto trouwens, maar k denk dat ik je niet hebt gezien!!! |
|
Ik heb renYek wel gezien |
|
quote: n zelfs heel even gesproken@ |
|
en hoe was het? |
|
quote: Impaled vond ik 3x bilnaad. Net zo strak als een ballon zonder lucht. Vile was erg erg gaaf. Supergeluid, vette set en vette show Deeds Of Flesh kende ik nog niet. Abnormaal strak, maar de muziek kon me niet boeien. Monstrosity vond ik helaas een beetje tegenvallen. |
|
Gister in Katwijk bleek Vile bijna in zijn geheel ziek geworden te zijn. In plaats daarvan speelde Constant Paranoia niet onverdienstelijk, al had ik liever Vile aan het werk gezien. Impaled vond ik wel aardig. Deeds of Flesh was erg indrukwekkend, beter dan op cd.. Monstrosity was erg goed, maar ik vond dat ze iets te netjes speelden. Het had allemaal wel iets agressiever gemogen.. Desalniettemin een erg goede band.. Jammer dat alle bands zo'n vreselijk snerpend bass-drum geluid hadden, echt niet om aan te horen.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Het was een heerlijk avondje in katwijk. Zeer jammer dat vile niet kon spelen, maar de invallende (huis?)band van Scum deed het niet onverdienstelijk. Uiteraard kwamen we voor het geweldige DEATHMETAL package. IMPALED was indrukwekkend. Goed en helder geluid, waardoor de songs uitstekend tot hun recht kwamen. Tot mijn grote vreugde putte men zowel uit het oudere werk van "the dead shall dead remain" als uit de laatste plaat. RAISE THE STAKES!!!! DEEDS OF FLESH blijft een retestrakke en snoeiharde deathmetal band. Niks aan toe te voegen... Dan MONSTROSITY ... voor mij de voornaamste reden om naar Katwijk af te reizen.... en zeer de moeite waard ... men speelde een geweldige setlist met nummers van alle platen, waarbij de nadruk op "In dark purity" (favoriet) en "Imperial Doom" lag. Hard, helder en uitstekend geluid. Jammer alleen van de zang, welke in het begin erg zacht in de mix stond. Dit werd later beter en als men nummers als "Perpetual War" speelt is het feest compleet. Geslaagde avond en een leuke zaal zo in de duinen. PS: Groeten aan Heerlen! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Wie was dat miniatuur pismannetje dat tegenwoordig "zanger van monstrosity" speelt? Geen stem en nog minder stagepresence! Verder wel een geslaagd avondje hoor... vooral Deeds of Flesh vind ik elke keer weer geweldig. Loeistrak met een podiumprestatie die zó kurkdroog is, dat het weer superzelfverzekerd overkomt. Topband. |
|
quote: Ik heb zo'n beetje door de hele zaal gerend... Lange bruin/rode haren (geverft), lange rok en girlie aan. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
zelden zon slechte avond meegemaakt (effenaar). vond geen van de bands interessant, hoewel ik toch echt voor monstrosity kwam kijken. wat een troep was dat zeg, moest moeite te doen om er iets van te herkennen. bah! |
|
Die avond stond ik de hele avond backstage. Zelden zo'n gezellig concert meegemaakt. Heb alleen bij Vile in de zaal gestaan, en ik vond de nummers makkelijk te herkennen. Jammer alleen dat de drummer zo ziek was, en er daarom een klein foutje zat in New Age of Chaos. Nja, het was echt heel gezellig. Het interview met Deeds dat ik gedaan heb die avond zal binnenkort te bewonderen zijn op www.burningmisery.com. Ohja, prijs uzelf gelukkig als u er ook in effenaar bij was, eerste show met de nieuwe gitarist van Deeds! |
|
@bloodcorpse: lag het feit dat vile niet kon spelen aan de bassist of de drummer? |
|
quote:Dan had ik de goede voor me. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |