|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo.. Ik zal het hier maar alvast spammen. Vrijdag 24 maart een vet metalcore festival in Waterfront, Rotterdam met de volgende 9 bands: * Mindscan * Last breath denied * Drainlife * Caneyescrew * Dominatör * Facewreck * Return to reason * Until we Bleed * See my solution Na de bands metal(core) DJ's die tot 5 uur 's nachts een vet feestje zullen bouwen. De optredens van de bands worden live opgenomen. Deze opnames zullen op een verzamelCD uitkomen op een (nieuw) metalcore label. Entree: 8 pleuro Aanvang: 19h30 Einde: 05h00 Komt allen Poster Flyer [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-03-2006 21:29] |
|
*stem in mijn hoofd* Zal ik hem nu al omhoog schoppen? Hmmmm.... |
|
1 tba? NOOIT van gehoord |
|
Ik heb hem ge-edit voor je. Blij? |
|
*doodschop* |
|
Ik ken al die bands niet ?!? Is dit vet underground of wat ?!? Fuck the world and fuck you |
|
LINKS Snaack, LINKS verdomme!!! Fuck the world and fuck you |
|
O o o mental, wat stel je me diep teleur Ik edit mijn 1e post even ok! |
|
Ow mental, je kent een aantal bands waarschijnlijk niet omdat ze niet allemaal uit R'dam komen. 1 band uit Lisse, 2 uit Amsterdam, 1 uit Zwolle, 1 uit Delft en dus 4 uit Rotterdam. |
|
dank je wel Snaack, nog even dit forum terroriseren en dan ga ik eens op onderzoek Fuck the world and fuck you |
|
quote: pffffffffffffff Fuck the world and fuck you |
|
*schop* Nieuwtjes! Last Breath Denied staat 17/2 in de Baroeg in de voorronde van de Metal Battle. Caneyescrew en Last Breath Denied staan beiden 4/2 in LVC in de halve finale van de Grote Prijs van Zuid Holland. Ook zal Edwin Valent van Bruut! TV (metalprogramma van de VPRO) aanwezig zijn op het festival om te DJ-en. Hij zal in zijn programma ook aandacht aan het festival besteden Daniel Baggerman (fotograaf) en Kim Coster (illustrator) zijn bezig met het artwork (flyer/ poster). Wat ik tot nu toe heb gezien is ontzettend vet, ik hoop dat het vandaag klaar is zodat ik het hier kan posten. Ook hoop ik a.s.a.p. de voorverkoopadressen bekend te kunnen maken.. Kaarten zullen in ieder geval in R'dam, A'dam, Delft en Den Haag te koop zijn, en natuurlijk via de website (zodra deze up is..) |
|
Veel metalcore liefhebbers hier Anyway, de voorverkoopadressen: Delft Velvet Voldersgracht 3 2611 ET DELFT Den Haag La La Land Nieuwstraat 25 2511 AT Den Haag Rotterdam Waterfront Boompjekade 15 Tel: 010 - 2010980 Plato Meent 116 Tel: 010 - 4139175 Velvet Oude binnenweg 121a 3012 JC ROTTERDAM Tel: 010-4134423 Amsterdam Boudisque Haringpakkerssteeg 10-18 1012 LR Amsterdam Tel: 020-6232603 En, natuurlijk via de website als hij online is |
|
quote: Ik ken er eigenlijk geen 1. Ik ken het zowiezo eigenlijk amper, dat metalcore. Is het wat? |
|
Sja.. Ik vind metalcore zelf een vrij loze term worden eigenlijk... Er is tegenwoordig zoveel diversiteit, net als binnen de "gewone" metal eigenlijk. |
|
quote: Dít is nou precies wat ik net dacht, voordat ik mijn vorige post plaatste, hehe. Veel te vaag. |
|
quote: "Vroegah" was het simpeler.. Metal met een hardcore-attitude, ofzo. Althans, dat deed ik een jaar of 11 geleden (we noemden onze herrie deathcore trouwens, hahahaha..) Tegenwoordig kan een band klinken als At The Gates, en noemen ze het toch metalcore.. Typisch... Ik begrijp er niets meer van [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 27-01-2006 23:19] |
|
Ik nou helemaal niet meer. core, metal, hard. |
|
Maar dat neemt niet weg dat Roestvij gewoon een erg vet feest gaat worden. Komen dus 9 bands, metal DJ's tot 5h 's nachts. Feeschten! [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 27-01-2006 23:28] |
|
quote: O ja hoor Ik hou altijd wel van een lekker potje metalcore. Unearth vind ik nog steeds geweldig |
|
Bah, de metalbattle is gay. Fuck the world and fuck you |
|
*schop* Poster Flyer |
|
*kick* [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 24-02-2006 11:44] |
|
hmpf.. |
|
*kick* |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |