IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : [13 April 2006] Anthrax en anderen in Tilburg 013 Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-01-2006 20:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

In de populairste bezetting (Ten tijden van 'Among The Living' en 'State Of Euphoria') komt thrashmetal Anthrax naar 013! Met de kersverse vader en drummer Charlie Benante.

Aanvang 20.00 / zaal open 19.00
The Choice / entree 25,00 euro / 3,35 euro servicekosten
Vvk start op 4 februari

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-01-2006 20:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

oh!!!! dat is zeer interessant.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 20-01-2006 21:06 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

hmm vind Anthrax, met alle respect, al een tijd prut...met af en toe een lekker nummer.

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 20-01-2006 21:06]

Animus
Usericon van Animus
Posted 20-01-2006 21:20 by Animus Wijzig reactieProfiel van AnimusQuote dit bericht

Hé, dan ben ik jarig

arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 21-01-2006 0:10 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Als er een gave support band komt, sta ik niet in Dord maar in de 013 die dag.

hammer
Usericon van hammer
Posted 21-01-2006 1:53 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

hmm opzich wel leuk, even de support afwachten. Maar stiekem had ik ze toch liever met john bush als zanger.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-01-2006 10:58 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

De beste band op Graspop afgelopen jaar! Staat genoteerd in elk geval.

Daops
Usericon van Daops
Posted 21-01-2006 12:20 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Yes!! Zekers aanwezig. Hoewel ik Anthrax met Bush beter vind, zeker de moeite waard om nog eens de klassieke line-up te zien

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

shadowofeden
www.shadowofeden.nl
Usericon van shadowofeden
Posted 21-01-2006 19:12 by shadowofeden Wijzig reactieProfiel van shadowofedenQuote dit berichthttp://www.shadowofeden.nl

Anthrax!!!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 22-01-2006 18:06 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Geweldig nieuws, dit mag ik niet missen

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Daops
Usericon van Daops
Posted 23-01-2006 11:45 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Op de site van 013 staat overigens dat het op vrijdag 14 april is. Kan een mod de topic-titel misschien aanpassen?

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 23-01-2006 12:21]

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 23-01-2006 22:07 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 20 januari 2006 21:06 schreef Spirit In Black het volgende:
hmm vind Anthrax, met alle respect, al een tijd prut...met af en toe een lekker nummer.

Daarom moet je ook naar de ouwe line up komen kijken van toen ze nog wel de ene kraker na de andere uitpoepte! John Bush line up was bagger!

[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 23-01-2006 22:09]

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 24-01-2006 22:02 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Euro dates and U.S. wrap
Wow. These were the best gigs we’ve played in the states in a long time. We had only played a handful of shows in the U.S. with the reunion 8 – 9 months ago. It hadn’t really sunk in yet I think and even though those shows were good, they were no where near as great as many of the shows in Australia or Europe over the summer.
People were really excited and had been waiting months to see us and were finally getting the chance. Almost all the shows were sold out and the crowds were insane. Best NY show in forever. Somehow Chicago was even better, Minneapolis was ridiculous, and Los Angeles of all places topped them all! The LA show was crazy. I haven’t seen a mosh pit like that since LA 1987. Unbelievable. The crowds were a great mix of new and old fans. There were so many kids at the shows and they are dressing like I did in 1986 with tight jeans and big hi-top sneakers. Is that fashion coming back? I hope so!!!!
This reunion has become bigger than the five of us. The band is tighter than ever and we are so strong musically as well as personally that nothing could stop us. It really feels like we are riding on a wave. I can feel the excitement all around us and the support growing every show. I know that people were skeptical of this reunion and some still are. I challenge you to come see us and then see what you think. People shouldn’t judge or speculate about something they have not had any experience with. And as far as the future goes, we will be able to tell you all about that very soon.
Here's the full list of Euro dates for April. I can only imagine how great these will be. The gauntlet has been thrown Europe. You better represent!!!!

04/08/06
Corperation
Sheffield, GB
04/09/06
Wulfrun Hall
Wolverhampton, WEST MIDLANDS, GB
04/10/06
ASTORIA
London, GB
04/11/06
ROCK CITY
Nottingham, GB
04/12/06
ABC
Glasgow, GB
04/14/06
O13
Tilburg, NL
04/15/06
HOF-TER-LO
Antwerp, BE
04/16/06
LA LAITERIE
Strasbourg, FR
04/17/06
Matrix
Bochum, DE
04/18/06
Vega
Copenhagen, DK
04/19/06
TAGARN
Gotenburg, SE
04/21/06
NOSTURI
Helsinki, FI
04/22/06
PAKKAHOUSE
Tampere, FI
04/24/06
Markthalle
Hamburg, Hamburg, DE
04/25/06
Garage
Saarbrucken, DE
04/26/06
ROSTHOFFLAGER
Zurich, CH
04/27/06
New Age
Treviso, IT
04/28/06
Live Club
Milan, IT
04/29/06
Temo Rock
Reggio Emilia, IT

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 24-01-2006 23:31 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Anthrax was erg gaaf op Graspop in deze bezetting

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-01-2006 14:40 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vandaag 2 kaartjes gekocht

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 29-01-2006 16:22 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

wie wil er in hemelsnaam nog Anthrax zien tegenwoordig?

grindminder
LARDASS!!!!
Usericon van grindminder
Posted 29-01-2006 16:28 by grindminder Wijzig reactieProfiel van grindminderQuote dit berichthttp://www.dutchroadrunners.nl

quote:
Op 29 januari 2006 16:22 schreef TekNoir het volgende:
wie wil er in hemelsnaam nog Anthrax zien tegenwoordig?

ik

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-01-2006 18:13 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2006 22:07 schreef enforcer het volgende:
Daarom moet je ook naar de ouwe line up komen kijken van toen ze nog wel de ene kraker na de andere uitpoepte! John Bush line up was bagger!

...misschien....wel

cranial
Usericon van cranial
Posted 30-01-2006 13:02 by cranial Wijzig reactieProfiel van cranialQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ferdyH

dacht het ook,kheb ook kaartjes,return to the old-skool

Expired,Erased and Forgotten

Daops
Usericon van Daops
Posted 30-01-2006 13:36 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Kaartje is gescoord. NFL!!

oscura
Usericon van oscura
Posted 30-01-2006 13:43 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

Miss ga ik ook wel een kaartje scoren.. de oude Anthrax heerscht de pannen uit!!! Zou het vakantiegeld miss in april gestort kunnen worden?

carcasstrid

Daops
Usericon van Daops
Posted 30-01-2006 13:59 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2006 13:43 schreef oscura het volgende:
Miss ga ik ook wel een kaartje scoren.. de oude Anthrax heerscht de pannen uit!!! Zou het vakantiegeld miss in april gestort kunnen worden?
Niet zeuren, gewoon gaan!

oscura
Usericon van oscura
Posted 30-01-2006 14:00 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2006 13:59 schreef Daops het volgende:
Niet zeuren, gewoon gaan!

jajajaja.. maar april wordt een duur maandje zie ik al dus ff prioritieten stellen

carcasstrid

Daops
Usericon van Daops
Posted 30-01-2006 14:02 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2006 14:00 schreef oscura het volgende:
jajajaja.. maar april wordt een duur maandje zie ik al dus ff prioritieten stellen
Ja, dat zeg ik... prioriteiten stellen

oscura
Usericon van oscura
Posted 30-01-2006 14:03 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

nee.. prioritieten

carcasstrid

Daops
Usericon van Daops
Posted 30-01-2006 14:04 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Ik ben zo naief en onschuldig dat ik daar gewoon overheen las..

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com