|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
kijk een troost!! |
|
Persberichtje erbij |
|
Kep er veel zin in!! |
|
Hey Monk, tof dat je komt kijken. Voor wat cypher info/muziek check onze site. Eind van de maand nieuwe muziek te beluisteren van ons aanstaande album wat deze maand gemixed en gemastered gaat worden But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
24e toch in Stairway in Utrecht jullie? |
|
Ja die kans is heeeel groot dit zijn momenteel onze data: 11-02 Dynamo Eindhoven 24-02 Stairway to Heaven Utrecht met Kamikaze 04-03 Rootz Leerdam met Festina Lente 11-03 Nederland III Wateringen met Seizure [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 07-02-2006 11:30] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Cool! Kzag vrijdag een postertje hangen daar ja. Ben dr wel bij dan [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-02-2006 11:32] |
|
Gezellieeee gaan we But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Hee sander! Zet die stairway gig eens op jullie website!! Ik was al helemaal in de war [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 07-02-2006 11:38] |
|
Lijkt me wel gaaf om eens een keer zo'n eind weg bij een concert te gaan kijken. |
|
@ Raj, e.e.a. was tot gisteren nog niet echt bevestigd vandaar hehe de posters hingen er overigens al had ik begrepen komt z.s.m. op de site te staan. We zijn een beetje lui met updaten aangezien er eind van de maand een splinternieuwe site aankomt geheel in de stijl van het hoesontwerp van het album But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote:Waar moet u vandaan komen dan? [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 07-02-2006 11:56] |
|
quote: OK dan! Ik ga er iig bij zijn de 24e. Ben nu toch wel benieuwd naar jullie live prestaties! |
|
quote: Westerhaar-Vriezenveensewijk bij Almelooooo in de buurt. |
|
quote: en as zaterdag nie? |
|
quote:Nee repeteren en Eindhoven is nie handig voor me. HAve fun iig! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-02-2006 12:38] |
|
En wat X-tinXion data; 11-2 Dynamo Eindhoven 17-2 Popcentrale Dordrecht 17-3 So what Gouda (met FMS en Outburst ) |
|
Heuu doe Tjerk en de mannen de groeten van me But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
X-Tinxion is ook live supergaaf |
|
quote:Dat is inderdaad een aardig eind uit de buurt ja. |
|
quote: Ga ik zeker ff doen, ben erg benieuwd, hoor er namelijk wel goeie dingen over ;-) |
|
quote: Dat klopt ja, maar mocht ik de automobiel vol kunnen krijgen met stoethaspelen dan overweeg ik wellicht om met den automobiel ten strijde te trekken. |
|
|
|
hoelaat worden we nou verwacht Michiel? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |