![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
kijk een troost!! ![]() ![]() |
|
Persberichtje erbij ![]() ![]() |
|
Kep er veel zin in!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hey Monk, tof dat je komt kijken. Voor wat cypher info/muziek check onze site. Eind van de maand nieuwe muziek te beluisteren van ons aanstaande album wat deze maand gemixed en gemastered gaat worden ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
24e toch in Stairway in Utrecht jullie? ![]() |
|
Ja die kans is heeeel groot ![]() dit zijn momenteel onze data: 11-02 Dynamo Eindhoven 24-02 Stairway to Heaven Utrecht met Kamikaze 04-03 Rootz Leerdam met Festina Lente 11-03 Nederland III Wateringen met Seizure [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 07-02-2006 11:30] But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Cool! Kzag vrijdag een postertje hangen daar ja. Ben dr wel bij dan ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-02-2006 11:32] ![]() |
|
Gezellieeee gaan we ![]() ![]() ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Hee sander! Zet die stairway gig eens op jullie website!! Ik was al helemaal in de war ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 07-02-2006 11:38] ![]() |
|
Lijkt me wel gaaf om eens een keer zo'n eind weg bij een concert te gaan kijken. ![]() |
|
@ Raj, e.e.a. was tot gisteren nog niet echt bevestigd vandaar hehe de posters hingen er overigens al had ik begrepen ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote:Waar moet u vandaan komen dan? [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 07-02-2006 11:56] ![]() |
|
quote: OK dan! Ik ga er iig bij zijn de 24e. Ben nu toch wel benieuwd naar jullie live prestaties! ![]() |
|
quote: Westerhaar-Vriezenveensewijk bij Almelooooo in de buurt. ![]() |
|
quote: en as zaterdag nie? ![]() ![]() |
|
quote:Nee repeteren en Eindhoven is nie handig voor me. HAve fun iig! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-02-2006 12:38] ![]() |
|
En wat X-tinXion data; 11-2 Dynamo Eindhoven 17-2 Popcentrale Dordrecht 17-3 So what Gouda (met FMS en Outburst ![]() ![]() ![]() |
|
Heuu doe Tjerk en de mannen de groeten van me ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
X-Tinxion is ook live supergaaf ![]() ![]() |
|
quote:Dat is inderdaad een aardig eind uit de buurt ja. ![]() |
|
quote: Ga ik zeker ff doen, ben erg benieuwd, hoor er namelijk wel goeie dingen over ;-) ![]() |
|
quote: Dat klopt ja, maar mocht ik de automobiel vol kunnen krijgen met stoethaspelen dan overweeg ik wellicht om met den automobiel ten strijde te trekken. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
hoelaat worden we nou verwacht Michiel? ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |