|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
met een speer? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ehhhh, ja....... dapper he? |
|
quote: Ja, dat is mij nu al meerdere malen verteld.. dat maakt 't echter niet veel beter. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: |
|
Vanavond dus |
|
Aanwezig met Aggrozanger |
|
quote: zo, dat wordt gezellig! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Heb de samples net ff thuis geluiterd, en ik vind het hier productie technisch al een stuk beter aan te horen, heheh. Maar zonder gekheid, ik vond het best lekker klinken, en zeker de nieuwe nummers, dus ben erg benieuwd naar vanavond. |
|
deze nummers zijn niet nieuw hehe over een maandje staat er splinternieuw materiaal op Iig weer zin in vanavond [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 11-02-2006 11:16] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ik zal er niet bij zijn, maar succes |
|
Slaapplek zekergesteld dus zeer waarschijnlijk aanwezig vanavond in het land van de frietroepende mensen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ok, ik ga zo vertrekken!! Tot vanavond iedereen |
|
|
|
ja ja daar heb k wel zin in wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Dat hebben we gemerkt ja Heerschend avondje. Cypher en X-TinXion: Bedankt! |
|
ja was gezellie wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Heel coole tent dat Dynamo café!!! Van plezier floot ik wat deuntjes op de mondharmonica. Hier ga ik vaker heen! |
|
Dat was een vet feestje gisteravond, Michiel & iedereen @ Dynamo thanx!! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Het was inderdaad een leuk feestje!! Geinig, je komt hier allemaal onbekenden tegen en later zie je hier dat er allemaal gasten van hier ook bij waren! Maar was vet jah! vooral na 2 en een half uur rijden met de automobiel had ik wel even zin in wat gebeuk! Aggro-sief www.aggro.nl |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |