|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe, dan spelen we extra nummerkes voor hun heee sander!!!!! |
|
quote:*pakt de checklist erbij* Aha.. opbouw begint om 18.00 uur dus als jullie er rond een uur of 5 zijn dan komt dat wel goed denk ik. Bakske koffie erbij enzo.. Bel anders nog even als jullie er bijna zijn. |
|
mmmm toch maar es langskomen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Mag ik dan ook backstage komen?? |
|
Godver, wil ik net op die site van Cypher wat MP#'s luisteren, is de data limiet overschreden. Oftewel, fuck wannadoo met zn "probeer het na middernacht nog eens..." |
|
quote: gezellie, om onze gitaren te stemmen en de bierflesjes te openen!!! @hanneke, coolllllll |
|
Mmmm dan krijg je wel hele dissonant gestemde gitaren. |
|
quote: godver alweer? dit ga ik snel even oplossen grrr dit is weer nieuw sinds deze week teringprovider Monk myspace staan ook 2 promonummers: www.myspace.com/cyphercore [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 07-02-2006 18:02] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote:Moet dat blauwe jammerhout van jou nog in de olie gezet worden? |
|
quote: cool, een aparte stemming.. misschien klinkt t wel vet!! [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 07-02-2006 18:16] |
|
quote: lol |
|
Ik meen het serieus. Ik kan de spullen wel meenemen hoor, geen enkel probleem. Moet jij alleen even een nieuwe set snaren regelen. |
|
quote: Grote kans, want alles dat ik aanraak veranderd in..... ehh tja... |
|
quote: hahahahaha |
|
quote: Heb ze ff geluisterd, maar was op mn werk, dus tering geluid uit mn speakertjes hier. Ik probeer het vanavond thuis nog eens, maar klonk op zich wel goed, ben heel benieuwd hoe het live klinkt, want ik vond de productie alleen een beetje vlak klinken, maar da kan ook aan die knaken speakers op het werk liggen. Mijn interesse bvoor zaterdag is in ieder geval gewekt |
|
Ja speakers maakt nog wel eens uit he haha Produktie van de promo hebben we destijds zelf gedaan en klinkt m.i. best ok gezien de omstandigheden waarin we hem hebben opgenomen Jochem Jacobs van Textures zal rond 20-02 klaar zijn ons a.s. album te mixen en te masteren, heb er vertrouwen in dat hij het heel vet zal laten klinken. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: da zal wel goed komen ja!! |
|
iemand nog ideeen trouwens mbt mp3 hosting waarbij je geen last hebt van een data limiet? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote:mail mij anders even |
|
quote: Inmiddels één begeleider gevonden dus dat vergroot de kans... |
|
*schopje* |
|
Ja ja, anders wrijf je het er effe in of zo.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Weer een TBS-verlof toegekend gekregen? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: TBS???? Ik????? Waag het niet te zeggen dat ik gestoord ben anders maak ik je af.... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |