IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Striborg Volgende pagina
Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 01-02-2006 21:18 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Nou, deze grapband heeft getekend op Displeased. Ik twijfel nog of dat meer zegt over de band of het label.

Iemand nog gedachten over deze band?


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 01-02-2006 21:29 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Wat is het? Ik ken het wel van naam..


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 01-02-2006 21:31 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Ik vind het niet kunnen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-02-2006 21:34 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Lewenborg heerscht meer!

Edit door het echte Schaep:

Maar Paddepoel het meest.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 01-02-2006 21:35]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-02-2006 22:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nooit van gehoord


signature


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 01-02-2006 23:05 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

de scene


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-02-2006 23:05 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ah.... een grap band inderdaad. Een CD van ze heet "Misanthropic isolation / in the Heart of the Rainforest". Tracklist:

1. Nocturnal, Transparent Rainbow
2. Misanthropic Isolation [MP3]
3. The Long Dark Path
4. To the Gate of Beliar
5. As the Night Emits it's Shadow
6. Where Cold and Darkness Meet
7. House Covered in Thorns
8. The Dawn of Winter
9. Into the Gloomy Moon's Silhouette
10. Forest of Fear
11. In the Heart of the Rainforest
12. As Twilight Falls
13. The Dawn of Winter
14. Out of the Fog She Appeared Dressed in Black

Nocturnal, Transparent Rainbow! HA HA HA!!! LEUK!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 01-02-2006 23:05]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 01-02-2006 23:05 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik ken het gelukkig niet.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 01-02-2006 23:14 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2006 23:05 schreef nuclearwarfare het volgende:
de scene


ja


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 01-02-2006 23:16 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Striborg is het neusje van de zalm in de scene, yo. Je weet toch.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 01-02-2006 23:23 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

woord


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 01-02-2006 23:25 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 02-02-2006 0:49 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 1 februari 2006 23:05 schreef M. het volgende:
Nocturnal, Transparent Rainbow


hahahaaah

wat een doorzichtige gragp111!!


Suck my piss


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2006 0:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2006 23:05 schreef M. het volgende:
11. In the Heart of the Rainforest



Het zijn niet eens vikingen maar Indianen die uit een Sting videoclip zijn ontsnapt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-02-2006 0:53 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

dIT ZEGT MEER OVER dISPLEASED, dit label is gewoonweg niet meer serieus te nemen in de black metal, en black metal wordt al te weinig serieus genomen door het gepeupel.

True metal people wanna rock not pose.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 02-02-2006 13:21 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2006 23:25 schreef Burzum het volgende:



woord


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 02-02-2006 16:27 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Waar de fuck gaat dit over? Niks mis met Striborg, eigenzinnig bandje. Grap? Het geluid is absurd kut, maar die kerel weet zeker wel hoe hij de liefhebber moet voorzien in verdomd kille Black. Dit is echt niet zo'n clown die even Darkthrone onmeunig slecht komt kopiëren in de hoop wat scenepunten te scoren en wat lelijke wijven te neuken. Dit spul is vrij uniek.

Displeased is nou niet wat je zegt het Black Metal label bij uitstek, maar alsof dat Sin Nanna tegen zal houden z'n eigen muziek te blijven schrijven. Of mis ik hier iets?

[Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 02-02-2006 16:33]


Jullie zijn allemaal negers!


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 02-02-2006 16:47 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2006 16:27 schreef Meltdown het volgende:
Waar de fuck gaat dit over? Niks mis met Striborg, eigenzinnig bandje. Grap? Het geluid is absurd kut, maar die kerel weet zeker wel hoe hij de liefhebber moet voorzien in verdomd kille Black. Dit is echt niet zo'n clown die even Darkthrone onmeunig slecht komt kopiëren in de hoop wat scenepunten te scoren en wat lelijke wijven te neuken. Dit spul is vrij uniek.

Displeased is nou niet wat je zegt het Black Metal label bij uitstek, maar alsof dat Sin Nanna tegen zal houden z'n eigen muziek te blijven schrijven. Of mis ik hier iets?


geen woord


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-02-2006 16:54 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Link, Mp3, sample etc?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-02-2006 16:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 02-02-2006 17:08 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Dat was mijn eerste indruk zeker. Ik raad iedereen ook aan een koptelefoon op te zetten, anders valt er niks uit op te maken. Maar geloof me, het went vanzelf wel. Fijne nuances moet je oppikken en dat kost tijd, dat hebben meer bands. En dan blijkt het leeuwendeel verassend goed in elkaar te steken. Of je blijft het kut vinden, hangt net van je voorkeur af.

[Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 02-02-2006 17:21]


Jullie zijn allemaal negers!


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 02-02-2006 17:11 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

En aan zo'n sample van dertig seconden heb je al helemaal geen reet.


Jullie zijn allemaal negers!


owl
Usericon van owl
Posted 15-02-2006 10:44 by owl Wijzig reactieProfiel van owlQuote dit bericht

een grapband zou ik het zeker niet noemen. hij maakt eigenzinnige muziek en hij geeft niet om wat anderen van hem denken (dat is wel te zien aan de titels die hij gebruikt). De muziek zelf vergt wat tijd om volledig te kunnen waarderen. door de rauwe en aardig ontoegankelijke sound zullen een hoop mensen direct afhaken. zonde, omdat hier echt fantastische riffs inzitten en een gitzwarte koude sfeer.
dit een grapband noemen is misplaatst naar mijn mening.

[Dit bericht is gewijzigd door owl op 15-02-2006 10:47]


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 15-02-2006 17:02 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

ok.


owl
Usericon van owl
Posted 15-02-2006 18:06 by owl Wijzig reactieProfiel van owlQuote dit bericht

geef eens een paar goede argumenten in plaats van met loze berichten aan te komen zetten.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-02-2006 23:29 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Is Owl soms Meltdown?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen