IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Striborg Vorige pagina | Volgende pagina
nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 15-02-2006 23:32 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2006 18:06 schreef owl het volgende:
geef eens een paar goede argumenten in plaats van met loze berichten aan te komen zetten.


o.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 15-02-2006 23:32 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982



Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 16-02-2006 13:11 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2006 23:29 schreef kwelgeest het volgende:
Is Owl soms Meltdown?


Ik gebruik hoofdletters.


Jullie zijn allemaal negers!


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 03-10-2007 23:12 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

....schop...., hoe durven jullie dit een grap band te noemen, Sin Nanna is vrij serieus bezig. geen gekopieer maar een totaal eigen stijl. veel killer zul je het niet snel vinden. Hij komt van Southern Lord vandaan dus dat zegt ook al wel wat.
http://www.myspace.com/striborg luister en beslis zelf.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-10-2007 23:13 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2006 21:34 schreef Schaep het volgende:
Lewenborg heerscht meer!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-10-2007 20:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2007 23:12 schreef GrindMaster het volgende:
Hij komt van Southern Lord vandaan dus dat zegt ook al wel wat.

Wrong, Southern Lord distibueert Striborg en doet wat limited releases. Striborg is voornamelijk bij Displeased getekend.

Waardoor het trouwens nog steeds niet goed wordt.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 04-10-2007 21:56 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2007 20:56 schreef Jenje het volgende:
Wrong, Southern Lord distibueert Striborg en doet wat limited releases. Striborg is voornamelijk bij Displeased getekend.

Waardoor het trouwens nog steeds niet goed wordt.


Ik heb een Southern Lord Compilatie liggen met daarop...Striborg dus leek me logisch dat ze daar dan ook ooit zijn getekend, maar indd na enige research, alleen 1 split:O


Why doesn't my music get me all the chicks?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-10-2007 22:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oftwel: verder kijken dan je neus lang is ...


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 04-10-2007 22:01 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2007 22:00 schreef Jenje het volgende:
Oftwel: verder kijken dan je neus lang is ...


oftewel... Metal-Archives


Why doesn't my music get me all the chicks?


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 15-08-2008 14:02 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

*sgop*

Ik ben de muziek van Striborg nu aan het ontdekken en inderdaad: veel van hetzelfde, goedkope keyboardgeluiden, onstrakke drums, een kartonnen geluid... Maar ondanks dat heeft het een 'creepy' sfeer die je niet vaak tegenkomt in het genre der ruisende black metal en die me eigenlijk wel aanspreekt.

Nog nieuwe visies op dit eenmansproject?


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 15-08-2008 16:50 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Een black metalband uit autralië die gemiddeld 2 fullenghts per jaar uitbrengt en daarbij nog een berg splits, ep's en weet ik wat nog meer met steeds een zowat dezelfde hoes kan gewoonweg niet boeiend zijn.

En toen ik de muziek dus hoorde op een Displeased verzamelaar wist ik dat ik mijn voorgevoel klopte.



don't mistake lack of talent for genius


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 15-08-2008 17:04 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik blijf erbij dat dit geheel een grap is




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


R.
Usericon van R.
Posted 15-08-2008 17:07 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Jammer dat echt iedereen zo graag een band wilt beginnen... hoeveel nutteloze black metal bands bestaan er wel niet op deze verdoemde steen? Waarom!?


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 16-08-2008 10:48 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

doet mij denken aan unlord hahaha


Suck my piss


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-08-2008 12:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2008 10:48 schreef skullfuck het volgende:
doet mij denken aan unlord hahaha


Unlord Unheerscht


signature


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 16-08-2008 12:46 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2008 10:48 schreef skullfuck het volgende:
doet mij denken aan unlord hahaha


ik hou ook echt de optie over dat ook dit een slechte grap van nembrionic/consolation/displeased is





In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-08-2008 12:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en toch klonk het beter dan wat ze normaal deden


signature


Aquila Chrysaetos
Axemeister M.
Usericon van Aquila Chrysaetos
Posted 05-10-2008 16:34 by Aquila Chrysaetos Wijzig reactieProfiel van Aquila ChrysaetosQuote dit berichthttp://www.sevenwaters.nl

quote:
Op 15 augustus 2008 14:02 schreef Hexegot het volgende:
*sgop*

Ik ben de muziek van Striborg nu aan het ontdekken en inderdaad: veel van hetzelfde, goedkope keyboardgeluiden, onstrakke drums, een kartonnen geluid... Maar ondanks dat heeft het een 'creepy' sfeer die je niet vaak tegenkomt in het genre der ruisende black metal en die me eigenlijk wel aanspreekt.

Nog nieuwe visies op dit eenmansproject?


De zoveelste keer dat een band die kut klinkt, onstrak is de hand boven het hoofd wordt gehouden omdat er "sfeer" in zit.

Jammer.

Ik zet "In The Nightside Eclipse" nog wel een keer aan. Die heeft ook sfeer maar klinkt wél goed.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-10-2008 16:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 05-10-2008 18:39 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

heb Autumnal Melancholy deze week binnengehaald, en dit verraste mij op een zeer positieve wijze, alhoewel ik hoogstwaarschijnlijk de enige zal zijn....

Lekkere, sfeervolle Black Metal.
Geen irritante drumcomputer (toch?) en een fijn creepy, (melancholisch bij vlagen) sfeertje.


Why doesn't my music get me all the chicks?


R.
Usericon van R.
Posted 05-10-2008 18:48 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Is die niet die enorm slechte my 1st casio band die vier keer per jaar een album aan de man brengt?


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 05-10-2008 18:49 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht



Why doesn't my music get me all the chicks?


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 05-10-2008 19:16 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

crappy geluid=sfeer


fail


Suck my piss


R.
Usericon van R.
Posted 05-10-2008 19:31 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

A Tragic Journey... - Through the Forest... Best of/Compilation, 2003

Isle De Morts - Cold Winter Moon Best of/Compilation, 2003

Misanthropic Isolation - In the Heart of the Rainforest Best of/Compilation, 2003

Nocturnal Emissions - Nyctophobia Best of/Compilation, 2003

Nyctophobia Demo, 2003

10 Years of Roaming the Forests (94-04) Best of/Compilation, 2004



[Dit bericht is gewijzigd door R. op 05-10-2008 19:32]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-10-2008 19:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Embittered Darkness vinnek nog ok, de rest niet echt


signature


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen